U potrazi za slavom: Postajemo li previše opsjednuti svojim ljubimcima?

Foto: Instagram

NEKI od najpopularnijih kućnih ljubimaca danas broje tisuće sljedbenika na najpopularnijim društvenim mrežama.

No, čini se kako je takav trend postao pravi hit, koji ne jenjava, već naprotiv, postaje sve popularniji.
 
Tome u prilog ide sve više zabavnih životinjskih videa na internetu, sve više životinjskih profila na Facebooku, Twitteru i Instagramu te sve veći broj fotografija ljubimaca, koje objavljuju njihovi vlasnici na svojim društvenim profilima, u nadi da će upravo njihov ljubimac jednog dana postati popularan te donositi novac u kuću.
 
Apsolutno ne krivimo niti jednog vlasnika, koji želi podijeliti s virtualnim prijateljima činjenicu koliko je sladak njegov ljubimac, no s pravom se pitamo, jesmo li otišli ipak malo predaleko? Neke od ovih činjenica pomoći će vam da lakše dođete do odgovora.
 
1. U svijetu je zabilježen sve veći porast unajmljivanja profesionalaca, koji ljubimce nastoje ubaciti na naslovnice svjetskih portala i novina.
 
2. Prošle godine, zabavni mačji i pseći video uraci bili su traženiji nego ikad prije, na najpoznatijim internetskim tražilicama.
 
3. Istraživanje jedne strane mobilne tvrtke otkrilo je kako ljudi objavljuju više fotografija slatkih mačaka, nego selfieja.
 
4. Najslavnija mačka na svijetu, neraspoloženi Grumpy, svoje bogatstvo danas procjenjuje na oko 100 milijuna dolara, a to je zaradio preko knjiga, filmova, linije kave, igračaka i slično.
 
5. 15 posto vlasnika otkriva kako javno objavljuje slike svojih ljubimaca, u nadi da će oni postati internetske senzacije, a oni bogati.
 
6. Amerikanci u prosjeku troše 60 milijardi dolara na svoje ljubimce godišnje.
 
7. Ljudi sve češće u svoje internetske tražilice upisuju sljedeće: Kako da moj ljubimac postane poznat?
 
8. Svaki dan na internetu se objavi nekoliko milijuna životinjskih slika i videa.
 
No, nije "problem" samo u vlasnicima ljubimaca, već i u tvrtkama, koje su u sve većoj potrazi za ljubimcima, koji će postati nove senzacije i na kojima će i oni itekako zaraditi. Već neko vrijeme na svijetu postoje tvrtke specijalizirane za vođenje karijera popularnih ljubimaca, koji broje od 300-400 tisuća sljedbenika na društvenim mrežama na gore. Jedan od trenutno najpopularnijih pasa na svijetu svakako je pomeranac Jiff, koji drži i Guinnessov rekord, zbog oko 2 milijuna sljedbenika na Instagramu.
 
Važno je da ljubimac na sebi ima nešto posebnije od ostalih i da je uz njega dobra priča. Tako nastaju zabavni filmići s raznim trikovima koje vaš ljubimac ne može, kao i raznovrsne Meme, koje će onda zaluđena publika dijeliti na svojim društvenim platformama. Tu su i srcedrapajuće priče o napuštenim i zlostavljanim životinjama, koje redovito svi "klikamo", jer je nemoguće ostati imun na takve stvari. Pozitivna strana takvih objava svakako je činjenica da se sve više takvih životinja udomljava pa tu nema potrebe za ikakvom raspravom.
 
A kad kažemo "nešto posebnije", to ne znači nužno da vaš pas mora biti ljepši, pametniji ili spretniji od ostalih. Tu je dovoljno prisjetiti se izbora najružnijeg psa na svijetu, na kojem pobjednik kući odnosi 5000 dolara, samo zato što je - ružan. 
 
Na policama knjižara sve je više knjiga o tome kako da se obogatite na svojim ljubimcima, a prije nekoliko mjeseci SAD-om je počeo putovati i mačji cirkus, u kojem mačke izvode razne trikove, poput skakanja kroz obruč, hodanja po špagi i slično. Nekada su to bile zebre, lavovi, slonovi i tigrovi, koji se tradicionalno smatraju "cirkuskim" životinjama.
 
Ono što također ne smijemo zaboraviti je i sve veća modna industrija za ljubimce, koja uključuje gotovo sve odjevne predmete, koje oblače i ljudi. Nekad ste mogli kupiti isključivo kaputić, kako bi svog ljubimca utoplili za vrijeme hladnih dana. Danas mu za izlazak u park možete obući i čizmice i šal i kapu, u kombinaciji s bisernom ogrlicom.
 
A pretjerujemo li doista oko svega, ostavljamo vam da procijenite sami.
 
 
 
 

Pročitajte više