Zaposlenik tražio plaćeni dopust jer je nabavio psa, iznenadit će vas što drugi misle

Foto: LinkedIn

DIREKTOR britanske tvrtke Boxpark, Roger Wade, na LinkedInu je pokrenuo lavinu komentara nakon što je objavio anketu s pitanjem treba li zaposleniku koji je upravo nabavio štene odobriti "roditeljski dopust".

Kako je naveo, jedan zaposlenik ga je ranije ovog mjeseca tražio plaćeni dopust upravo iz tog razloga. 

Glasovalo je čak 34 tisuće ljudi, a većina (61 posto) smatra da zaposlenici ne trebaju imati plaćeni dopust zbog takvog razloga. 

"Jesu li ljudi izgubili razum? Ovaj prijedlog diskriminira ljude koji nemaju ljubimce", napisala je jedna žena.

"Što je onda s mojom zlatnom ribicom? Ako se pas okoti, treba li i za to plaćeni dopust?" upitala je druga. 

"Svijet je službeno poludio. 39 posto ljudi smatra da je u redu dobiti slobodno vrijeme zbog psa. Ovo je temeljni problem društva, činjenica da ljudi imaju pravo na sve. To nije odgovornost vaših poslodavaca. Ako osjećate goruću želju da nabavite psa, sami promijenite okolnosti kako biste to i ostvarili", smatra treća osoba. 

Međutim, oni koji imaju štence smatraju da u zahtjevu zaposlenika ništa nije krivo.

"Ja sam vlasnik novog štenca. Već sam u četvrtom tjednu neprospavanih noći, čistim nered i trčim kako bih pokušao zadržati posao s punim radnim vremenom. Volio bih par tjedana odmora… Da mogu raditi svoj posao najbolje što mogu i smjestiti novog člana obitelji", izjavio je četvrti muškarac. 

"Nemam djecu, ali prije dvije godine nabavio sam štene. Uzeo sam tjedan dana odmora da bih ga smjestio u dom, a moj poslodavac je to odobrio. Sigurno možemo dati više vrijednosti ljudskim životima. Ovo je relativno mali zahtjev", stav je petog. 

Wade je kasnije otkrio da je postigao kompromis sa svojim zaposlenikom. Dopustio mu je da par tjedana radi od kuće kako bi se zbližio sa štenetom. 

"Bailey i zaposlenik su sretni. Win - win", napisao je. 

Poslodavci u Velikoj Britaniji ne moraju dati plaćeni dopust u ovakvim situacijama i većina to ne čini, piše Independent.

Istu pogodnost ne nudi ni većina američkih tvrtki. Međutim, neke inovativne tvrtke spremne su na taj ustupak. 

"Moramo se pobrinuti da njegujemo obitelji naših zaposlenika, bilo da je riječ o ljudima ili krznenim prijateljima", smatra voditeljica opskrbe tvrtke BrewDog koja nudi tjedan dana plaćenog dopusta ljudima koji udome psa. 

Članak iz The Posta, objavljen 2017., pokazao je da se mnogi milenijalci odlučuju za kućne ljubimce, umjesto za djecu, pa je za očekivati da će plaćeni "roditeljski dopust" za njegu pasa u budućnosti postati sve češći.

Pročitajte više