Dani komunikacija 2015. donose program svjetskog kalibra

Screenshot: Dani komunikacija

TREĆE izdanje Dana komunikacija, nacionalnog festivala oglašavanja održat će se od 16. do 19. travnja u rovinjskom hotelu Lone. Organizatori Dana komunikacija - HURA i IAB u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest na Dane komunikacija dovode vodeće svjetske marketinške stručnjake s tih festivala, ali i ostale uspješne kreativce, govornike i predstavnike tvrtki oglašivača. Ovogodišnji Dani komunikacija ponudit će uvid u svjetske marketinške trendove te potaknuti debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regiji. Prvi će put biti održane i huraonice, interaktivni okrugli stolovi na kojima će sudionici raspravljati na zadanu temu te dijeliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju. Program i novitete su predstavili Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e i Jan Jilek, predsjednik IABA, a moderatorica predstavljanja je bila voditeljica Antonija Blaće.

Popratni sadržaji na ovogodišnjim Danima komunikacija su također bogatiji nego ikad, a uključuju izložbe i brojne druge aktivnosti za sudionike, dok je večernji program i ove godine rezerviran za dodjele strukovnih nagrada. Osim edukativne note, Dani komunikacija ni ove godine neće zanemariti onu zabavnu tako da je i dobar večernji provod zajamčen kroz tri koncerta.

Nova direktorica programa Dunja Ivana Ballon pripremila je iznimno bogat program u kojem sudjeluju vodeći svjetski stručnjaci koji upravljaju razvojem industrije. Među njima je i Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, koji upravlja online komunikacijom ovog prehrambenog diva i jednog od najboljih svjetskih oglašivača u preko 130 zemalja svijeta, a održat će predavanje pod nazivom "Digital Transformations". Poseban gost festivala je Philip Thomas, predsjednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svjetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia i dr. koji će održati predavanje pod nazivom "Creativity Matters". David Muhlenfeld, potpredsjednik i kreativni direktor Martin Agencya, koji se prošle godine istaknuo kao jedan od najboljih govornika na Eurobestu i Cannes Lionsu, svojim će predavanjem u formi performansa pod nazivom "Every Jingle is a Love Song: What Advertising can Learn From the Music Industry" istaknuti što marketingaši mogu naučiti od glazbenika.
 
Za više informacija o programu, kotizacijama i smještaju posjetite službenu stranicu.
 

Pročitajte više