Evo kako vam treba izgledati online profil ako želite privući partnera

Foto: Shutterstock, Twitter

SVE VIŠE ljudi partnera traži preko interneta, a svima njima za to treba priprema koja uključuje sasvim drugi set poteza od onih na koje smo navikli ako želimo nekog impresionirati uživo.

A sve će im olakšati nedavno provedena anketa u kojoj je sudjelovalo 4000 ispitanika i u kojoj je utvrđeno kako točno izgledaju profili koji su najprivlačniji drugima, piše Daily Mail. Primjerice, broj poruka od oba spola povećat će vam se za 203 posto ako na profilu imate sliku cijelog tijela, u usporedbi s onom na kojoj vam se vidi samo glava.

Fotografije vs. tekst

Nadalje, žene bi se trebale fotkati unutra, budući da im takve fotke osiguravaju 60 posto više poruka, dok muškarci 19 posto više poruka dobivaju ako se fotkaju u vanjskom okruženju. S druge strane, ženama će selfie povećati potražnju za četiri posto, dok će je muškarcima smanjiti za čak osam posto.

Ako pozirate sa životinjama ili najboljim prijateljem i to će vam smanjiti popularnost i to za 53 posto muškarcima i za 42 posto ženama.

A kad napokon pronađene adekvatnu fotografiju, na redu je sređivanje "teksta". I dok se muškarcima najviše preporučuje da budu iskreni jer to za njih najbolje funkcionira, ženama se savjetuje da na početku ne pričaju previše o svojim bivšima i djeci. Ako u porukama spominju riječi "razvod" ili "rastaviti" muškarci će dobiti čak 52 posto više poruka, a "sin" ili "kćer" povećat će im popularnost za sedam posto. S druge strane, ženama će je smanjiti za isti postotak.

Kratko i zanimljivo


Također, uspješniji su oni čije su poruke kratke: profili na kojima se ljudi opisuju sa 100 do 20 riječi dobivaju 10 posto više poruka. Što se tiče tema 21 posto više poruka dobit će oni koji pišu o treninzima ili čitanju, a oni koji pišu od glazbi 15 posto više poruka.

Žene koje su direktnije i u prvim porukama spominju večeru, piće ili spoj dobit će 73 posto više odgovora, a muškarci bi se u tom području ipak trebali suzdržati: oni koji na isti način upotrebljavaju iste riječi dobivaju i do 35 posto manje odgovora na svoje upite.

Slično je i s oslovljavanjem od milja kao što su primjerice "dragi" ili "ljepotice" ženama će donijeti porast popularnosti od 118 posto, dok će muškarcima koji to rade ona biti smanjena za 13 posto.

Za kraj, čini se da niti "smajlići" nisu nebitni, jer rezultati ankete pokazali su da su oni dobri, ali dok će vam ovaj :-) donijeti porast popularnosti za 13 posto, ovaj :) će vam je dići za čak 66 posto. I ne zaboravite na pismenost: kod oba spola ona smanjuje broj poruka za 13 posto.
 

Pročitajte više