Glumci i sportaši u kampanji protiv dječjeg rada, predvodi ih Cher

Screenshot: YouTube

MEĐUNARODNA organizacija rada (ILO) pokrenula je novu kampanju pod imenom "Crveni karton za dječji rad", a pridružili su joj se mnogi poznati glumci i sportaši.

Kampanja je pokrenuta na Trećoj svjetskoj konferenciji o dječjem radu koja je nedavno završila u glavnom brazilskom gradu Brasiliji. Ideja je putem Svjetskog nogometnog prvenstva 2014. godine ljude osvijestiti o velikom problemu iskorištavanja djece u radu.

Otuda dolazi i simbolični naziv kampanje, a za taj se cilj odmah zauzela oskarovka i pjevačica Cher. "Kako tvrde iz ILO-e, diljem svijeta na poljima, u rudnicima i tvornicama radi više od 168 milijuna djece. Mnoga su od njih iskorištavana u prostituciji i trgovini drogom. ILO ih pokušava spasiti, ali potrebna je i vaša pomoć", rekla je Cher.

Popularnoj su se pjevačici pridružile i zvijezda glumačkog svijeta Tim Roth, Susan Sarandon te Wagner Moura.

Iz ILO-e tvrde kako se tijekom prošlog desetljeća broj djece koja su prisiljena na rad smanjio za jednu trećinu, no poručuju kako bitka još nikako nije gotova. Cilj je maknuti tu djecu s polja, iz rudnika i tvornica te im omogućiti pristojno obrazovanje i nadu, piše All Voices. 

Pročitajte više