Range Rover Evoque by Loder1899: Dozvoljeni steroidi



RENOMIRANI njemački specijalista za tuning modela s Otoka (i šire) odvažio se poigrati i s trenutno najzanimljivijim novitetom SUV premium domene pokazavši kako se ne radi samo o najatraktivnijem terencu na tržištu, već i odličnoj podlozi za personalizaciju.

Više od 100 nagrada
Range Rover Evoque je najnoviji model britanskog proizvođača i jedan od najsvjetlijih primjera dizajnerske evolucije od klasičnog tradicionaliste do modernog izraza spremnog da postavi nova mjerila u autoindustriji. Uostalom iza Evoquea je već više od 100 nagrada, a uspio se i okititi titulom „World Design Car of the Year 2012“, koju je osvojio ispred ljepotana poput Citroena DS5. Nema sumnje, hrabrost da se konceptni LRX pretoči u cestovno vozilo se isplatila, a tržište je  konačnici dobilo model koji bi dinamičnim izgledom kupce mogao pronaći i među vozačima klasičnih automobila.

U prilog tomu ide i podatak kako Evoque ima „neterensku“ samonosivu karoseriju, koja će osigurati bolja vozna svojstva na cesti. No, prema dosadašnjim iskustvima Evoque se i na terenu snalazi najbolje od svih šminkera što ga čini vrlo privlačnim allarounder-om. Najmanji Range Rover u povijesti tako postaje odlična baza za daljnju personalizaciju.

Loder1899

A tu na scenu stupa Loder1899 koji je nedavno lansirao paletu proizvoda vezano upravo za potonji model. Iza imena Horus krije se potpuni set karoserijskih nadogradnji koje uključuju nove, još agresivnije odbojnike gdje j stražnji s integriranim difuzorom. Pridodamo li svemu atraktivnu kombinaciju boja i atraktivne alu naplatke promjera čak 23 cola (gume Michelin Pilot Sport 315/35), jasno je kako Evoque sada djeluje još uvjerljivije.

Priču će zaokružiti tuning motora. Kako se očekuje da će najpopularniji biti upravo snažniji dizelaš u ponudi Loder je osmislio paket unaprjeđenja rada motora epilog čega je porast snage sa 190 na 220 KS, odnosno okretnog momenta s 420 na 500 Nm. Impresivne vrijednosti potporu imaju u voznim osobinama, pa je maksimalna brzina podignuta na 210 km/h, a vrijeme ubrzanja do 100 km/h skraćeno na 8,2 sekundi.

I na kraju o cijenama. Set karoserijskih nadogradnji u Njemačkoj stoji 3.032 eura, čemu valja još pridodati 7.337 eura za set kotača i 1.299 eura koliko stoji tuning motora. Ukupno bez troška montaže i lakiranja cijena je 12.047 eura. Nije strašno s obzirom da Evoque već u startu nije nimalo jeftin automobil.

Pročitajte više