Zamislite Severinu kao gradonačelnicu Zagreba: Studentice napravile kampanju za pjevačicu

Foto: Ilustracija

LOKALNI izbori danas nisu glavna tema samo u medijima, već i na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti, gdje studenti u sklopu kolegija "Politički marketing" profesorice Marijane Grbeše, provode vlastitu političku kampanju za neku od poznatih osoba iz javnog života.

Četiri studentice pete godine novinarstva - Kristina Ivandić, Marta Kušeković, Matea Radić i Marija Marić, odlučile su tako napraviti kampanju za našu najpoznatiju pjevačicu Severinu, u kojoj Splićanku vide kao buduću gradonačelnicu grada Zagreba.

"Njezin politički identitet ne definira se ni kao lijevo ni kao desno već kao dobitna kombinacija. Naime, na početku svoje karijere, Severina se javnosti predstavila kao konzervativna Dalmatinka koja njeguje tradicionalne vrijednosti poput obitelji i religije, što je često izražavala i u stihovima svojih pjesama. Iako se nikad nije deklarirala kao desničarka, u javnosti je smatrana kao pripadnica upravo te političke opcije, no na iznenađenje mnogih zapjevala je na predizbornom skupu SDP-a. Međutim, nije se nikada deklarirala kao simpatizer bilo kakve stranke, već kao simpatizerka žena. Ona ne bira ni lijeve ni desne strane, ona je catch all kandidat", kazale su nam studentice koje su na svojim plakatima Severini stavile zvjezdice s europske zastave jer ona, po njima, od Zagreba želi napraviti europsku top destinaciju.

Plakat "Grad bez ljudi" pojavljuje se na samom početku njihove imaginarne kampanje, a njime Severina želi pokazati kako je Zagreb tmuran i dosadan grad, kojemu nedostaje živosti i akcije. Ona to želi promijeniti, i od Zagreba napraviti turističko središte, čime bi se ujedno povećala zaposlenost, današnji gorući problem u cijeloj državi, ne samo u glavnom gradu. 

Plakatima pod nazivom "Seve nacionale za Zagreb internacionale", te "Loša politika je prošlost, dobra promocija budućnost", studentice poručuju da bi se Severina kao gradonačelnica Zagreba zalagala za sljedeće stvari:

- brendiranje Zagreba kao europske top destinacije,

- poboljšanje kvalitete uslužnih djelatnosti,

- dovesti gastronomsku ponudu cijele Hrvatske (otvaranje vrhunskih restorana te svakodnevne prezentacije slavonske, zagorske, ličke, istarske i dalmatinske kuhinje),

- osigurati veći broj povoljnih smještaja s različitim povlasticama za studente i mlade (pretvoriti studentske domove u ljetne kampove s različitim manifestacijama s naglaskom na sportu, kulturi i umjetnosti),

- otvaranje disco klubova uz Savu s različitim tipovima glazbe (pop, rock, house…),

- organizacija različitih festivala internacionalnih razmjera,

- povećanje kapaciteta noćnog života,

- osnivanje različitih interesnih klubova za strance (glazba, gastronomija…),

- promocijom privući strane ulagače,

- urediti aerodrom Pleso (povećati broj trgovina s ponudama iz svih dijelova Hrvatske) i time povećati broj zaposlenih),

- otvaranjem kampova povećati broj privremenih/sezonskih poslova za studente i mlade, te

- ljetna kina na zelenim površinama grada.

Ostali Severinini ciljevi su: obiteljska politika, borba za radnička prava i integracija marginaliziranih skupina u društvo.

Pročitajte više