Audi Q7 kreće u lov

OHRABREN uspjehom prvog modela s terenskim sklonostima, modela A6 Allroad, Audi predstavlja prvi čistokrvni SUV. Okupan superlativima, petmetarski Q7 zadržava sklad limuzine i postaje novo zaštitno lice sportske elegancije.
 
U jeku proslave 25-godišnjice Quattro pogona Audi stavlja točku na i lansiranjem svog prvog modela u sve popularnijem segmentu. Luksuzni SUV odavna se udomaćio izvan granica SAD-a, pa u ozračju gdje sve renomirane marke imaju jake adute Audi ostaje vjeran svojoj filozofiji.

Prsteni iz Ingolstadta odmah su zasjali na modelu koji se svrstava u sam vrh klase. Q7 mjerama i elegancijom gleda s visoka nudeći najdinamičniju vanjštinu i najveće mjere. Vanjskim mjerama (5.086 x 1.983 x 1.737 mm) i međuosovinskim razmakom neznatno duljim od tri metra (3.002 mm) Audijev adut postaje europski predvodnik.


Iako razmetljiv u pogledu vanjskih dimenzija Audi uspijeva zadržati eleganciju svojstvenu poslovnim limuzinama. Najznačajnija novost je svakako uvođenje zaobljene, gotovo kupeovske, linije krova, na koju se skladno nadopunjuje prepoznatljivi stražnji kraj. Kupci će imati na raspolaganju jedanaest boja karoserije, od kojih su tri novo razvijene i dostupne samo na ovom modelu. Dodatni šarm daje kontrast dvobojne kombinacije koja će također biti ponuđena.

Prostrana putnička kabina sadrži tri reda sjedala i može prihvatiti do sedam osoba. Osim 28 kombinacija slaganja interijera valja spomenuti čak 775 litara tovarnog prostora u konfiguraciji s pet sjedala. Sklope li se stražnja dva reda korisni volumen raste na čak 2.035 litara.

 

Kupci će od rujna imati na raspolaganju izbor između dva motora, oba u kombinaciji sa šest-stupanjskim tiptronic mjenjačem. Osim tržišno zanimljivijeg 3.0 TDI common-rail dizelaša (233 KS, 500 Nm) Audi premijerno predstavlja 4.2 V8 benzinski motor s FSI tehnologijom izravnog ubrizgavanja goriva. Karakterizira ga 350 KS maksimalne snage i 440 Nm zakretnog momenta.

Vozilo je serijski postavljeno na 18-inčne naplatke od lake legure na koje su montirane gume mjera 235/60 (TDI) odnosno 255/60 (4.2 V8 FSI). Na popisu dodatne opreme nalaze se još naplatci promjera 19 i 20 inča.


Naravno, quattro pogon sa središnjim Torsen diferencijalom ugrađuje se serijski. Posljednja generacija pogona standardno raspodjeljuje zakretni moment u omjeru 60:40, kao kod modela RS 4. Pridodamo li tome superioran ovjes (zračni uz doplatu, regulacija razmaka od tla 180-240 mm), brojne elementne od aluminija (redukcija mase), Audijev SUV će se odlično snalaziti na asfaltu i izvan njega. 

Lista narudžbi otvara se 12. rujna, a prvi primjerci Audija Q7 bit će isporučeni početkom iduće godine. Osnovna cijena izvedbe s 3.0 TDI motorom na njemačkom tržištu bit će 48.900 eura.

Pročitajte više