Audi Q7: Prvi redizajn

TRI godine nakon predstavljanja Audijev luksuzni SUV prolazi kroz prvi redizajn. Osim decentnih estetskih modifikacija model je uznapredovao i na ekološkom području.

Iako je vizualne novosti teško detektirati red je da ih spomenemo. Sprijeda se uočavaju doista blage modifikacije maske i svjetala, a isto vrijedi i u slučaju stražnje optike. Tu je još i novi izgled zaštite podnice, dok je interijer osvježen novim materijalima i bojama, kao i obilatijom upotrebom krom finiša. Također, s obnovljenim modelom Audi paralelno uvodi novu, treću po redu generaciju MMI sustava.

Nešto više pažnje posvećeno je osuvremenjivanju ponude motora. Najveća novost je implementacija sustava djelomične obnove energije putem kojeg se regenerativnim kočenjem mehanička energija pretvara u električnu. To za posljedicu ima redukciju emisije CO2 za 5 g/km.

Najzanimljiviji 4.2 V8 TDI sada raspolaže sa 340 KS i 760 Nm, ali i nižom potrošnjom koja je u prosjeku reducirana sa 11,1 na 9,9 l/100 km. Slabiji 3.0 TDI V6 sa 240 KS i 550 Nm u Clean Diesel izvedbi štedi dodatnih 2 dcl i prosječno troši 9,1 l/100 km. Recimo i kako potonji po pitanju emisije štetnih plinova već sada udovoljava Euro 6 normi najavljenoj za 2014. godinu.

Kad je pak u pitanju top izvedba, 500 KS snažan 6.0 V12 TDI  razvija 1.000 Nm okretnog momenta. Ovdje tvornički deklariranih 11,3 l/100 km i dalje zvuči vrlo utopistički za razliku od 5,5 sekundi potrebnih za sprint do 100 km/h.

Kad su pak u pitanju benzinci situacija je slijedeća. Slabiji 3.6 V6 FSI razvija 280 KS (i 360 Nm) i prosječno troši 12,1 l/100 km, dok snažniji 4.2 V8 FSI snažan 350 KS ( i 440 Nm)  popije 0,6 l/100 km više.

Cijene još nisu poznate, a prodaja obnovljenog Q7 počinje na ljeto.

Pročitajte više