BMW - koncept monovolumena je suviše dosadan za nas

IZ BMW-a nam stiže iznenađenje. Nije riječ o još jednom novom modelu, već o izjavi kojom BMW potvrđuje svoju dosljednost i vjernost sportskom imidž.

Nakon što su pokleknule brojne sportske marke pred zahtjevima tržišta i odrekle se sportskog imidža u zamjenu za širenje kruga kupaca, BMW je očito jedina oaza među veliko serijskim proizvođačima, koja ni pod koju cijenu ne želi prodati svoj status.

Neki su postali obiteljske marke (Honda, Mazda,..), a neki su odlučili pozajmiti tehnologiju i ući u nove segmente (Porsche, Jaguar, možda i Maserati). Mercedes je definitivno otišao najdalje ponudivši adute u skoro svim segmentima i najavio razvoj prvog pravog MPV-a.

BMW-ovcima ne pada na pamet da krenu tim putem. Dr Helmut Panke, šef BMW-a, dao je kratak komentar: " Nećemo stvarati monovolumen. Radili smo na razvoju funkcionalnijih izvedbi, ali vodstvu tvrtke se to nije svidjelo. Nećemo nikada raditi dosadne BMW-e".

Panke je dalje govorio o novim modelima, seriji 6 i X3. Krajem godine stiže serija 1, pandan premium predstavnicima, model koji bi mogao napraviti pravu pomutnju među njemačkim predstavnicima. Nadalje, BMW-ov šef se još jednom osvrnuo na današnje trendove i potvrdio: "U idućih pet godina lansirat ćemo derivate trenutnih modela radije nego da ulazimo u nove klase".

Pročitajte više