Chevrolet Beat ide u proizvodnju

BEAT, jedan od tri atraktivne studije prikazane u srpnju na auto-salonu u New Yorku, poslužit će kao osnova za novi globalni model, potvrdio je Chevrolet na otvorenju Los Angeles Auto Showa.

Proteklih mjeseci Chevrolet Beat je od prikazane trojke izazvao najviše interesa  pa je u vodstvu tvrtke pala odluka kako će upravo ta studija imati priliku zaživjeti u proizvodnom izdanju. Online anketa koja je privukla gotovo 1,9 milijuna glasača pomogla je u donošenju odluke o proizvodnji stilski dotjeranog minija temeljenog na konceptnom Beatu. Prvi proizvedeni modeli bit će namijenjeni tržištima izvan Sjeverne Amerike, a pojavit će se sredinom 2009. godine.

"Ljudi su rekli što misle. Broj glasača trostruko je veći nego u svim dosadašnjim GM-ovim online ispitivanjima tržišta, a pokazalo se da su Beat jednako dobro prihvatili korisnici iz svih dijelova svijeta", rekao je Ed Peper, glavni direktor Chevroleta. "Mi u Chevroletu ostali smo zatečeni tako pozitivnom reakcijom na sva tri konceptna minija, no Beat je nadmašio ostalu dvojicu."

Produkcijski model nosit će duh koncepta, nudeći kompaktne dimenzije i motor skromne zapremine i predstavljajući tako optimalno rješenje za gradske uvjete vožnje. U svakom slučaju Beat će oplemeniti Chevroletovu globalnu gamu modela dostupnu u više od 120 zemalja.

Beat i druga dva koncepta koji su bili ocjenjivani u online-anketi razvijeni su većinom u okviru GM-ovog projekta globalnog razvoja. Preciznije, posao je odrađen u GM-ovom dizajnerskom studiju u južnokorejskom Bupyeongu, uz konzultacije s GM-ovom globalnom mrežom dizajnera te GM-ovim korejskim partnerom, tvrtkom GM Daewoo. Kako je Južna Koreja primarno tržište za ovaj mini, proizvodnja će startatu upravo na korejskom poluotoku.

Pročitajte više