Daewoo Nubira – limuzina po cijeni kompakta

NOVA Nubira stiže sredinom ljeta. Bolja nego ikada, uzdanica Daewoo-a donosi pomutnju u srednju klasu, barem kad je cijena u pitanju.

Nakon Kalosa, Nubira je drugi model u novom životu donedavno posrnulog korejskog diva. Kao i u slučaju gradskog mališana, Daewoo puca iz svojeg najjačeg oružja, a to je cijena. Ulazni model u Njemačkoj će stajati svega 14.360 eura, što je dvadesetak posto manje od konkurencije.

Upravo zbog cijene, Nubira se nameće kao solidna alternativa razvikanim kompaktima, kao što su Ford Focus i društvo. Preduvjete, kao što su dopadljiv dizajn, kvaliteta izrade i bogata serijska oprema, Nubira definitivno ima. Međutim postoji i jedna velika mana, a to je nedostatak dizelaša u ponudi.

Model će biti dostupan u dvije motorne izvedbe. Slabiju pokreće 1.6-litreni agregat  maksimalne snage 80/109 kW/KS pri 5.800 o/min i okretnog momenta od 151 Nm pri 4.000 o/min. Sasvim dovoljno za pristojne performanse, maksimalna brzina iznosi 187 km/h, a do 100 km/h ubrzava za 10.7 sekundi. Za razliku od dosadašnjih generacija, Nubira više nije rastrošna, potrošnja u mixu iznosi solidnih 7.1 l/100 km.

Za top izvedbu je rezerviran 1.8-litreni agregat od 121 KS i 166 Nm okretnog momenta. S ovim agregatom ubrzanje do 100 km/h traje 9.6 sekundi, potrošnja goriva se penje na 7.5 l/100 km, a maksimalna brzina na 194 km/h. Motor će se nuditi isključivo s bogatim CDX paketom opreme, a na listi opcija će se nalaziti 4-stupanjska automatika.

Uz poslovično trogodišnje jamstvo, Nubira će razveseljavati buduće vlasnike bogatom serijskom opremom, kao što su četiri zračna jastuka, klima-uređaj, potpuna elektrifikacija i aluminijski naplatci. Novost u ponudi je traction control i senzor kiše,  koji kod top izvedbe (CDX) dolaze serijski.

Pročitajte više