Dolazi srebrni izazov

COCA-COLA u Hrvatskoj je predstavila detalje programa "Spojite se u srebrnom izazovu”, koji se temelji na dva glazbeno-zabavna događaja u popularnom Piranha baru u Zagrebu.

Kulminacija događanja je party pod nazivom "Noć srebrnog izazova", 18. veljače, na koji dolazi posebna gošća, južnoafrički model i zaštitno lice najnovije Coca-Cola light kampanje - Wendy Sarria.

Njoj će se predstaviti tri kandidata: Renato Sulić, Zdravko Lamot i Luka Nižetić, a ona će na temelju raznih izazova odabrati srebrnog para, koji će nositi titulu Silver Man. Za stil i vizualni dojam kandidata zadužen je poznati stilist Borut Mihalić, koji će kandidate obući u Varteksove kolekcije DiCaprio i Levis.

Događaj koji će prethoditi "Noći srebrnog izazova" je party pod nazivom "Srebrni izazov", a koji će se održati 11. veljače, također u Piranha baru.

Na ovom događanju će poznata televizijska voditeljica Renata Sopek tražiti svog suvoditelja za završnu "Noć srebrnog izazova", a pobjednik će kroz poseban program izazova biti izabran među kandidatima iz publike.

"Pozvali smo u Hrvatsku lijepu južnoafrikanku Wendy Sarriu, zaštitno lice Coca-Cole light kampanje, kako bi na najbolji način dočarali spajanje u srebrnom izazovu, kao poruku Coca-Cole light." - izjavio je na konferenciji za novinare Sandro Baričević, direktor za odnose s javnošću Coca-Cole u Hrvatskoj. 

Nagradna igra

U sklopu Coca-Coline nagradne igre sudionici SMS-om šalju kodove s etiketa svih pakiranja Coca-Cole light i Coca-Cole, a kroz 3 javna izvlačenja mogu osvojiti srebrni Mercedes SLK 200 te MasterCard kartice s iznosima od 100.000, 50.000 i 10.000 kuna.

Pročitajte više