Ella otkrila koliko influenceri zarađuju: "Potencijal za zaradu je golem"

Foto: Instagram

DANAS smo sve više okruženi influencerima koji putem društvenih mreža mogu zaraditi više nego na nekim uobičajenim poslovima. Na društvenim mrežama se često raspravlja o tome je li to pravi posao, no ono što mnoge najviše zanima je cifra koju influenceri zarađuju. 

Odgovor na to pitanje dala je Ella Dvornik, koja i sama uživa veliku popularnost na Facebooku i Instagramu, u intervjuu za Glas Slavonije

"To jako varira. Na primjer, ženska influencerica s 50 tisuća pratitelja u prosjeku zaradi oko tisuću eura mjesečno, no to ne znači da ne može zaraditi pet tisuća eura mjesečno. To ovisi o tome koliko je spremna raditi i koliko će reklamirati za koju cijenu. Ali muški influencer s 50 tisuća pratitelja može više zaraditi od žene, zato što je muškarac druga niša i ako ima pretežno muškarce koji ga prate, a nema puno muških influencera, njegova cijena bi mogla biti veća zbog specifične publike. Influenceri s više od 100 tisuća pratitelja mogu normalno zaraditi više od dvije tisuće eura, a influenceri s više od 200 tisuća, koji su ujedno i javne osobe, tipa voditeljice, pjevačice, pa čak i starlete, variraju sigurno između 50 i 250 tisuća eura godišnje. Ta brojka je, naravno, isključivo za društvene mreže, bez novca koji primaju još i za svoje stalne poslove sa strane. Ali i ta brojka ovisi o angažmanu. Npr. imaju li 15 klijenata mjesečno ili imaju samo dva. Neke možda zarađuju manje od cure koja ima 50 tisuća pratitelja. To je teško reći individualno. No potencijal za zaradu je golem ako se ljudi tome posvete 0-24", ispričala je Ella koju na Instagramu prati nešto više od 400 tisuća ljudi. 

Otkrila je i kako izgleda njen prosječan dan. 

"Probudim se ujutro kad me mala probudi i pokušavam doći k sebi sat vremena prije nego što ju odvedem u vrtić. Kad je u vrtiću sjednem u ured i odgovaram na e-mailove ili pišem što trebam napisati. Ako nemam dan u uredu, onda s fotografkinjom radim fotke i postove za svoj blog ili društvene mreže. Tjedan planiram nedjeljom s Charlesom, imamo kalendar koji dijelimo i u njega upisujemo naše obaveze za tjedan. Jedino nedjeljom provodimo dan kao obitelj. Pokušavamo biti organizirani, ali s malim djetetom to se uvijek nekako izjalovi. Al‘ dobro, mora i tako nekada biti", rekla je. 

Smatra da svoju popularnost duguje tome što nije "tipičan influencer". 

"Moraš biti zanimljiva, otvorena osoba bez dlake na jeziku. Moraš pričati s ljudima koji te prate i primijetiti zanimljive trenutke u kojima se i drugi mogu pronaći. Ja nisam tipičan influencer sa savršenim fotkama pa ne znam pridonosi li to. Samo mogu reći iz svoje perspektive, a to je da se našališ na svoj račun što je više moguće", zaključila je. 

Pročitajte više