Ford s visoka gleda Ženevu

FORDOVA karavana u Ženevu stiže predvođena dvama novitetima iz segmenta obiteljskih monovolumena. S-Max je potpuno novi model u (pre)bogatoj gami, a prati ga novi Galaxy - prvi put razvijen izvan nekdašnjeg jointventure-a s drugim europskim markama.

Oba modela djelo su stručnjaka europskog ogranka Forda, a proizvodit će se u belgijskim pogonima u Genku. Također, to su prvi modeli koje karakterizira evoluirani new edge dizajn, odsad poznat pod imenom kinetic design. Prvotno predstavljen na konceptu Iosis, potkraj prošle godine, novi izričaj karakterizira energičniji nastup s naglašenim sportskim aspektom.

S druge strane, nepunih sedam centimetara niži S-Max (1.607 mm) i pet centimetara kraći (4.768 mm) naginje modernoj crossover koncepciji gdje su u prvom planu neke druge karakteristike. Nadalje, osim prednjeg kraja s identičnim izgledom svjetala, modeli se razlikuju do najmanjeg detalja gradeći time vlastiti karakter.

Oba modela opremljena su opcijskim aktivnim sustavom nadzora ovjesa (Active Suspension System/Continuously Controlled Damping), a vrijedni spomena su još adaptivni tempomat (ACC - Adaptive Cruise Control/FA - Forward Alert), konstantna kontrola tlaka zraka u pneumaticima (TPMS - Tyre Pressure Monitoring System), te sustav izbjegavanja sudara (Collision Mitigation System). S-Max posjeduje nešto tvrđe podešen ovjes - još jedan dokaz sportskih težnji.

M.N.

Pročitajte više