Generacija Z na radnom mjestu: Izazov ili as u rukavu?

Shutterstock

Ako ste dio generacije Z, rođene između 1997. i 2012., ili ste nadređeni nekom iz te generacije, slijedi vam zanimljivo čitanje. Prema najnovijim istraživanjima, većina poslodavaca vidi generaciju Z kao izazov, kako pokazuje izvještaj ResumeBuilder.com-a.

Za mnoge šefove, dolazak generacije Z u radnu snagu označava početak novih izazova. Mladi iz ove generacije, međutim, imaju drugačiju priču. Oni ističu da problem leži u nespremnosti poslodavaca da shvate njihove specifične potrebe i radne stilove. Umjesto da ih smatraju "teškima za suradnju", poslodavci bi trebali razumjeti kako oni funkcioniraju.

Vrijeme je da se preoblikuje tržište rada

Današnji mladi radnici teže fleksibilnosti, povratnim informacijama i priznanju na radnom mjestu. Ovi zahtjevi mogu izgledati zahtjevni, ali zapravo odražavaju univerzalne radne vrijednosti. S obzirom na promjene u poslovnom svijetu, kao što je sve veći broj poslova na daljinu, sada je idealno vrijeme da poslodavci revidiraju svoje strategije i prilagode se novim radnim okruženjima.

Generacija Z može se činiti zahtjevnom, ali ujedno predstavlja priliku za inovacije i rast. Odbacivanje zastarjelih metoda i usvajanje novih može biti ključno za uspjeh. Kako stara poslovica kaže, "Ako se ne možeš pridružiti, pobijedi ih" - vrijeme je da se poslodavci prilagode generaciji Z i zajednički oblikuju budućnost rada.

Generacija Z nije samo nasljednik milenijalaca; oni su nova sila koja će definirati budućnost radne snage. Digitalno su povezani, društveno svjesni i spremni na promjene. Trebali bismo ih vidjeti ne kao problem, već kao priliku za rast, učenje i stvaranje boljeg radnog mjesta.

Na kraju, pitanje nije boriti se protiv generacije Z, već raditi s njima. Kako izjavljuje jedan mladi radnik iz generacije Z, "Zahtjevni smo jer smo vidjeli kako su šefovi iskorištavali naše roditelje. Ova generacija je zahtjevna jer to može biti; gledali smo što se događa onima koji nemaju izbora." Možda je odgovor na ovo pitanje jasniji nego što se čini.

Pročitajte više