Glumica objavila da prodaje pelene za 865 kuna. Razlog je zapravo fenomenalan

Foto: Instagram

IAKO su se mnogi pitali što Gwyneth Paltrow misli nakon što je njena kompanija Goop najavila da će u prodaju pustiti novu liniju vunenih pelena optočenih jantarom koje koštaju 865 kuna po pakiranju, u pitanju je mali protest protiv poreza na pelene.

Njen wellness i lifestyle brend objavio je fotografije svoje vrlo nepraktične linije pelena pod jednostavnim nazivom Pelena, samo nekoliko dana nakon što je 49-godišnja Paltrow na CBS-u progovorila protiv oporezivanja pelena kao luksuzne robe.

Goopove jednokratne pelene izgledaju luksuzno zahvaljujući vunenoj podlozi, jantarnim kopčama i zaštitnom znaku marke, slovu G. Objavljena cijena je 865 kuna za pakiranje od 12 komada.

"Upoznajte Pelenu. Naša nova jednokratna pelena podstavljena je djevičanskom vunom alpake i učvršćena dragim kamenjem jantara, poznatom po svojim drevnim svojstvima čišćenja emocija. Prožeta je mirisom jasmina i bergamota za revitaliziranu bebu", stoji u opisu proizvoda.

Nakon što su se društvene mreže ispunile komentarima korisnika koji su ili zaključili da je u pitanju šala ili se zavidno pitali tko bi to uopće kupio, oglasila se sama Paltrow.

"Vijest da Goop lansira luksuznu jednokratnu pelenu po cijeni od 120 dolara za pakiranje od 12 komada izazvala je puno bijesa. Dobro", započela je Paltrow u videu objavljenom na Instagramu.

"Ovo je i bilo smišljeno kako bi vas razbjesnilo. Jer ako vas tretiranje pelena kao luksuza čini ljutim, trebalo bi vas i njihovo oporezivanje kao luksuznog proizvoda ljutiti. Naša pelena je lažni proizvod koji treba osvijetliti stvarni problem", nastavila je.

Osim što objavom lažnog proizvoda želi podići svijest o cijenama pelena, Paltrow želi i prikupiti novac za Baby2Baby, neprofitnu banku pelena i organizaciju koja pruža osnovne artikle djeci diljem SAD-a, kojoj je to potrebno.

"Unatoč apsolutnoj potrebi za pelenama, u 33 države one se ne tretiraju kao nužni predmet", stoji na Goopovoj stranici. 

"Oporezuju se kao luksuzna roba. Ovisno o državi, ovaj porez dodaje između 1,5 posto i 7 posto na njihovu cijenu. Našim pelenama smo stavili cijenu od 120 dolara jer toliko jednoj obitelji porez izbije novca iz džepa na godišnjoj razini", dodali su iz kompanije.

Paltrow je izjavila da ukidanje poreza nije rješenje problema, no za početak bi mnogi obiteljima pomoglo da izguraju još jedan mjesec.

Pročitajte više