Hummer i Mini razočarali svoje vlasnike

DA SVE nije onakvo kakvim se na prvi pogled čini najbolje govori najnovije istraživanje organizacije J.D. Power. Istraživanje zadovoljstva vlasnika automobila pokazalo je da i vlasnike trendovskih vozila, kao što su Hummer i Mini, njihovi limeni ljubimci tjeraju u očaj.

Hummer i Mini u SAD-u se ubrajaju među najpoželjnije proizvode automobilske industrije.

Riječ je o vozilima, koje su na sva usta hvalili mnogi, od predstavnika struke, pa sve do auto-novinara samih. Međutim, pokazalo se da njihove vlasnike ubrzo nakon početnog oduševljenja preplavi razočaranje.

Kad je u pitanju Hummerov model H2 , njegovi vlasnici se uglavnom žale na previsoku potrošnju goriva.

Čak 225 pritužbi na 1.000 ispitanika zacementiralo je Hummer na posljednje mjesto.

Iako robusni terenac teži tri tone i posjeduje ogroman motor, njegovi vlasnici smatraju da je potrošnja od 22 l/100 km pretjerana.

Kao druga velika mana navode se modeli financiranja, točnije njihovo "nepostojanje".

Naime, Hummer je jedini model u ponudi GM-a za koji nikad nisu uvedene marketinške akcije i posebni modeli financiranja.

Vlasnike Minija more puno banalniji problemi. Kao najveća mana navodi se činjenica da modeli za sjeverno-američko tržište dolaze bez stražnjeg svjetla za maglu. Ne samo da nije ugrađeno svijetlo, već je izostavljena cjelokupna instalacija.

Ostali nedostaci svode se na nedostupno smještanje sustava podešavanja sjedala, kao i držača boca, koji su uz to još i premali. Iako je riječ o naizgled nevažnim nedostacima, vlasnike očito ovi propusti itekako smetaju.

Čak 166 vlasnika na njih 1.000 se izrazilo negativno, što je Miniju priskrbilo nimalo laskavo četvrto mjesto odozdo. Zasada nema posljedica jer se Mini i dalje odlično prodaje, što je s obzirom na istraživanje pomalo nelogično.

Vodstvo Minija je ipak stvar shvatilo ozbiljno i prije nekoliko dana najavilo početak serijske ugradnje stražnjih maglenki.

Između Minija i posljednjeg Hummera nalaze se Kia i Land Rover sa 168 odnosno 190 prijava.

Istraživanjem je obuhvaćeno čak 52.000 kupaca, koji su anketirani putem univerzalnog upitnika u kojima je navedeno 135 potencijalnih problematičnih mjesta na vozilu.

Najveći dobitnici istraživanja su domaći proizvođači i naravno Toyota (Lexus).

Svega 76 prijavljenih problema na 1.000 automobila je skoro upola manje od industrijskog prosjeka (133).

Drugoplasirani je Cadillac, a u gornjem domu se još nalaze Infinity (Nissan), Buick i Acura (Honda).

Industrijski prosjek u kvaliteti posljednjih pet godina bilježi konstantan rast, koji iznosi 6.8%.

Predstavljanje novih modela pokazuju porast kvalitete kod Hyundaia, Mitsubishija, Chryslera i pogotovo Suzukija, koji bilježi najveći napredak.

Pročitajte više