"Jeftini" Cavalli od ovog tjedna u prodavaonicama H&M-a

POČETKOM ljeta Roberto Cavalli najavio je kako dizajnira kolekciju za modni lanac H&M, koja će se od ovog tjedna, točnije od 8. studenog moći i pronaći u njihovim prodavaonicama.

Na ovaj način Roberto se pridružio nekolicini drugih dizajnera poput Karla Lagerfelda, Stelle McCartney i Viktora & Rolfa, te kreirao mini kolekciju koja će biti cjenovno prilagođena za sve one koji sebi ne mogu priuštiti Cavalli dizajn.

Cavalli kaže da iako se raduje ovakovom načinu prodaje kako je pomalo nesiguran i smatra da će ovo biti prvi test koliko su njegove kolekcije "prizemne" i koliko ih mogu nositi i "obični" ljudi, a ne samo zvijezde na crvenim tepisima i pozornicu.

Međutim svi stručnjaci iz branše koji su već vidjeli kolekciju ili njene dijelove slažu se kako nema nikakvog razloga za dizajnerovu nesigurnost, te pretpostavljaju  kako će se limitirana kolekcija rasprodati već u prvom danu.

Dizajner je predstavljajući liniju istaknuo njenu praktičnost s obzirom na vrijeme plasiranja. "Radi se liniji za svečane prilike i večernje izlaske, dolazi  u predbožićno vrijeme. Moja je ideja bila kreirati crveni tepih za mlade koji će moći odijenuti u svečanim prigodama", izjavio je Cavalli.

Cavalli je nastojao i u ove modele ugraditi svoju psihologiju kako samo jedna njegova haljina može promijeniti cjelokupan život jedne osobe. "Ako odjenete Cavalli, odjednom ćete se osjećati bolje i seksipilnije. Sigurno, bar jedan muškarac će vam prići i tu se sve mijenja", ono je što dizajner želi od svojih kolekcija.

Dizajner čiji prihodi godišnje prelaze 700 milijuna eura, kaže kako se ni u kojem slučaju nije radilo o novčanim razlozima kada je pristao na dizajniranje kolekcije namijenjene široj populaciji, nego kako je njegova želja bila kreirati liniju za mlade ljude koji vole i cijene njegov rad, koji ga smatraju svojevrsnim idolom, te kako s financijskog stajališta nema nikakve koristi od ove linije.

N.D.

Pročitajte više