Kako ostati hladan, kada se planeta zagrijava?

Zemlja se zagrijava. Staklenični plinovi koje stvaraju ljudi omataju zemlju, reflektirajući toplinu natrag na planetu poput golemog ogledala. Upozoravajući znakovi klimatskih promjena uzrokovanih djelovanjem čovjeka su svuda oko nas: neuobičajeno dugi i nagli valovi vrućine, otapanja ledenih vrhova, podizanje razine mora, te povećano učestale posljedične poplave.

Zvuči loše, točno? Diesel nema drugog odgovora na sve to osim svojom kolekcijom proljeće/ljeto 07, serijom napadnih slika koje ilustriraju sutrašnjicu, prezagrijanu planetu na kojoj rastuće temperature nemaju mnogo utjecaja na svakodnevni poslovni život.

Daleko od ismijavanja problema, nova Dieselova kampanja dotiče pitanje Globalnog zatopljenja tipičnim pretjeranim stilom branda, doprinoseći stvaranju još više "zagrijane" debate, te - nadajmo se, veće svijesti o ovom problemu. Nakon svega, jedan modni brand ne može spasiti svijet, no možda može učiniti da ljudi dvaput razmisle.

Kampanju je osmislio kreativni tim Diesela, na čelu sa svojim direktorom Wilbertom Dasom, u partnerstvu s agencijom Paris agency Gossip. Fotografije potpisuje Terry Richardson-a, styling Eduard Enninful.

Pročitajte više