L'Oreal obustavlja oglašavanje na Twitteru

Foto: Screenshot Twitter

L'OREAL je posljednja velika tvrtka koja je obustavila oglašavanje na Twitteru uslijed sve veće nervoze velikih brendova i marketinških kompanija zbog širenja neprimjerenog sadržaja na platformi pod vlasništvom Elona Muska.

Odluka najvećeg svjetskog proizvođača kozmetike dolazi samo nekoliko dana nakon što je Musk dovršio svoju 44 milijarde dolara vrijednu akviziciju Twittera, tvrde dvije osobe upućene u situaciju, prenosi Financial Times. 

Ključni ljudi nekih od najvećih oglašivačkih agencija rekli su da je nekoliko klijenata već u nekim slučajevima ograničavalo svoje oglase nakon Muskova preuzimanja. . 

"Tiho odustajanje"

"Događa se tiho odustajanje", rekao je izvršni direktor jedne kompanije za oglašavanje. 

Twitter je ovaj tjedan ponovno pokušao umiriti oglašivače, koji čine većinu njihovog godišnjeg prihoda od 5 milijardi dolara.

U jednom mailu koji je poslan medijskoj agenciji, u koji je imao uvid FT, predstavnici Twittera zamole su brendove da budu uz njih tijekom tranzicije koju prolaze, dodajući da društvena mreža nije promijenila svoju politiku moderiranja. 

Nekoliko velikih brendova i reklamnih agencija dogovorilo je sastanke s Muskom i njegovim timom ovaj tjedan, rekli su ljudi upoznati sa situacijom.

L’Oréal je jedan od 10 najvećih svjetskih oglašivača i samo prošle godine potrošio je više od 10 milijardi eura na promociju svojih proizvoda. Na Twitteru troši samo mali dio svog marketinškog proračuna, a veći je potrošač na TikToku i Instagramu. 

Podsjetimo, posljednjih dana mnogo su bure izazvale najave novog vlasnika Twittera Elona Muska da će se mijenjati politika moderiranja sadržaja na toj društvenoj mreži, kao i da se famozne plave kvačice za račune na Twitteru neće dodjeljivati besplatno, nego da će se naplaćivati 8 dolara mjesečno. 

Pročitajte više