Mazdin uspjeh u Europi

MAZDA je početkom kolovoza objavila službene prodajne rezultate za europsko tržište. Negativni trendovi u Europi očito su zaobišli poznatog japanskog proizvođača koji bilježi rekordan rast prodaje.

Novi vizualni identitet, agresivna marketinška kampanja i ubrzano obnavljanje game urodili su plodom. Mazda je u lipnju prodala 25 % više vozila nego u istom razdoblju prošle godine, dok porast prodaje u prvih šest mjeseci iznosi vrtoglavih 33 %. Treba imati na umu da je riječ o periodu u kojem je europska auto-tržište zabilježilo pad od čak 4 %. Odlični prodajni rezultati odrazili su se na tržišni udio Mazde, koji je skočio na 1.4 %.

Ključ uspjeha očito je Mazda 6, koja bilježi konstantan rast prodaje. Ove godine prodano je 52.477 primjeraka diljem Europe. Mazda 2 se tek treba pokazati, a stari znanci MX-5, Premacy i MPV proživljavaju drugu mladost.

Japanska marka s najvećim rastom u Europi žari i pali Starim kontinentom. Prodaja u Njemačkoj skočila je za 19 % čime je ostavren tržišni udio od 2.1 %. Mazda se u Francuskoj  (+39 %) i Španjolskoj (+30 %) nije nikad bolje prodavala, a u Velikoj Britaniji (+73 %) je postignut najbolji rezultat u posljednjih sedam godina. Apsolutni rekorder je Italija gdje je prodaja u lipnju bila nevjerojatnih 129 % viša nego u lipnju 2002. godine.

Pred Mazdom je izgleda blistavo razdoblje. Uskoro na tržište dolazi RX-8, a krajem godine i nasljednik modela 323, čime će biti gama u potpunosti obnovljena.

Pročitajte više