Mini Cabrio je stigao

NAKON mjeseci iščekivanja konačno su objavljene prve snimke Minija u dosad najatraktivnijoj karoserijskoj izvedbi. Naravno, riječ je o kabrioletu čija svjetska premijera je zakazana za ovogodišnje izdanje salona u Ženevi.

Kao što se i pretpostavljalo, dizajneri nisu ničime narušili draž automobila, koji je u suštini ostao isti. Barem kad je u pitanju donji dio vozila na kojem je jedina novost rješenje stražnjeg kraja s novim izgledom vratiju prtljažnika, koja se sastoje iz dva dijela.

Time je olakšan manevar prtljagom, bolje rečeno sitnicama, jer kapacitet prtljažnika varira od 120 do 163 litre, ovisno o tome da li je krov sklopljen. Stvar spašava mogućnost preklapanja stražnje klupe čime se kapacitet osjetno povećava. Atraktivnost dodatno podižu mnogi kromirani detalji te novi dizajn 17-inčnih naplataka.

Kao što se i pretpostavljalo odabir je pao na platneni krov koji je električno pokretan. Proces cijele operacije sklapanja krova traje tek 15 sekundi, što je jedan od najboljih rezultata u klasi. Po svemu sudeći, tvrdi krov će se nuditi kao opcija, a ukoliko se to ne desi, sasvim sigurno će ga ponuditi neki od mnogobrojnih tunera.

Osim snažne privlačnosti Mini Cabrio će imati još jednu prednost u odnosu na konkurenciju, a to je cijena, koja bi trebala biti i do 15 % niža od Peugeota 206 CC i nadolazeće Nissan Micre C+C.

Dodatnih 80 kilograma povećalo je masu automobila na 1.250 kilograma, što se donekle odrazilo na performanse. Slabija izvedba postiže 175 km/h, a do 100 km/h stiže za 11.8 sekundi. Cooper izvedba nudi ozbiljnije vozne osobine, kazaljka brzinomjera ide do 193 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje solidnih 9.8 sekundi. Potrošnja goriva je podjednaka za obje izvedbe i kreće se od 5.7 do 10.1 l/100 km.

Mini Cabrio će se u početku nuditi u izvedbama One (90 KS) i Cooper (115 KS), a nekoliko mjeseci kasnije u ponudu će biti uvrštena i Cooper S izvedba. Paralelno s novom izvedbom u ponudu će biti uvrštene nove boje i to Hot Orange i Cool Blue.

Miljenko Nikolić

Pročitajte više