MINI lifestyle by Bisazza

IAKO bi se prema prvim fotografijama moglo zaključiti da se radi o djelu nekog ekscentrika ili barem novoj marketinškoj reklami "BeDazzler" ručnog alata za nakit, radi se o najnovijem unikatnom proizvodu nastalom s labelom Bisazza.

Polovicom travnja na Salonu Internazionale del Mobile u Milanu Mini se predstavio javnosti u dosad najekstremnijem izdanju. Barem što se tiče dizajna, jer teško da se još netko dosjetio ukrasiti karoseriju mozaikom napravljenim od tisuću šarenih staklenih kamenčića.


Kako sami kažu, Mini i Bisazza su se odlučili za tu kooperaciju, jer oboje stvaraju proizvod s jedinstvenim vizualnm doživljajem, ali i kvalitetom koja se pamti. Suradnja je u ovom slučaju urodila četirima plodovima na koje je potrošeno ni više ni manje nego točno 142.700 staklenih kamenčića.

Zebra, Summer Flowers, Tartan i Dama su četiri motiva primjenjena na vozilima. Zebra i Dama u površini od šest kvadrata korišteni su na cabrio izvedbama, dok su kvadrat veći motivi (Summer Flowers i Tartan) ugrađeni na coupe izvedbe.

Mini wears Bisazza vozila pokazivat će se isključivo na sajmovima dizajna i namještaja. Tijekom svibnja bit će izloženi u Berlinu (DesignMai) i New Yorku (ICFF)

I za kraj jedna zanimljivost, Mini je u Milanu dobio nagradu za "The most beautiful Automobile 2004“ kao najljepši automobil godine.

M.N.

Pročitajte više