Ona je prvi model Victoria's Secreta s Downovim sindromom

Foto: Instagram

PORTORIKANSKA manekenka Sofía Jirau ušla je u povijest kao prvi model za Victoria's Secret s Downovim sindromom, nakon što se pridružila 17 drugih žena u pokretanju nove kampanje brenda.

Manekenka je uspjeh proslavila na Valentinovo nakon predstavljanja linije donjeg rublja Love Cloud Collection.

"Sanjala sam da će se to jednog dana dogoditi, radila sam na tome i danas se moj san ostvario. Napokon vam mogu otkriti svoju veliku tajnu. Ja sam prvi Victoria's Secret model s Downovim sindromom!" napisala je Jirau na svom Instagram profilu.

Ova 24-godišnja manekenka drugi je portorikanski model u kampanji slavne modne kuće, a karijeru je započela 2019. u Portoriku, pokretanjem vlastitog modnog brenda Alavett. Godinu dana kasnije debitirala je na njujorškom Tjednu mode, a na svojoj web stranici napisala je da je "ponosna što je jedna od rijetkih manekenki s Downovim sindromom koja je uspjela sudjelovati na važnom modnom događaju".

Jirau je također pokrenula vlastitu kampanju pod nazivom No Limits kako bi pokazala sposobnost osoba s Downovim sindromom da postignu svoje ciljeve.

"Hvala Victoria's Secret što ste me vidjeli kao manekenku koja nema granice i što ste me učinili dijelom inkluzivne kampanje Love Cloud Collection", napisala je Jirau na Instagramu.

Ona se pridružuje modnom divu u ključnom trenutku dok se tvrtka pokušava distancirati od nekoć kultnih slika Victoria's Secret anđela te se rebrendira kako bi se svidjela svim vrstama žena. Nova kampanja prvo je lansiranje kompletne kolekcije otkako je Raúl Martinez službeno postao njezin novi glavni kreativni direktor u siječnju.

"Love Cloud Collection je važan trenutak u evoluciji brenda. Od glumačke ekipe nevjerojatnih žena koje oživljavaju kolekciju, do nevjerojatnog inkluzivnog duha na snimanju, ova je kampanja važan dio novog Victoria's Secret standarda koji stvaramo", rekao je Martinez u izjavi.

Jirau je podijelila video kampanje na Instagramu prije nego što se kolekcija pojavila u trgovinama u četvrtak, s natpisom: "Pritisnite play tako da cijeli svijet može vidjeti kako ulazim u povijest."

Pročitajte više