Za potrebe istraživanja o dječjim aktivnostima ispitano je 750 roditelja.
Nedavno je glavni britanski školski inspektor David Bell kritizirao manjkave osnovne sposobnosti kod male djece.
Na temelju istraživanja pokazano je da 69 posto roditelja vjeruje da njihova djeca gledaju više televiziju nego što su to oni činili u njihovoj dobi.
Gotovo 60 posto djece mlađe od šest godina ima televizor u svojoj sobi, dok je 33 posto te djece mlađe od tri godine.
Trećina djece od pet do šest godina starosti redovito igra video-igrice, pokazuje istraživanje.
Bell je nedavno napao nisku razinu komunikacijskih sposobnosti i ponašanja među djecom mlađom od pet godina, tvrdeći da neki roditelji svoju djecu uopće ne uče osnovnim sposobnostima, pri čemu djeca ostaju nedovoljno pripremljena za školu.
Optužio je roditelje da djecu prepuštaju televiziji umjesto da se njima bave kroz igru i razgovor.
Istraživanje je također pokazalo da je oko 63 posto roditelja izrazilo želju da sa svojom djecom provodi više vremena, s time da je 81 posto tih roditelja u radnom odnosu.
Unatoč pretjeranom gledanju televizije tijekom ljetnih mjeseci, roditelji su uspjeli natjerati djecu da se igraju vani u prosjeku 3,6 sati dnevno.
Prema riječima psihologa Richarda Woolfsona, roditelji su danas puno svjesniji koristi od igranja nego ranije generacije.
Danas postoji spoznaja o tome da igranje pridonosi razvoju djeteta te da su igra i učenje usko povezani.