Ožujsko pivo u Q-pack® jednolitrenoj boci

DANAS je Zagrebačka Pivovara predstavila novo, jedinstveno pakiranje na hrvatskom tržištu - Ožujsko pivo u Q-pack® jednolitrenoj, nepovratnoj boci. Q-pack® je registrirani zaštitni znak za QUALITY PACK - pakiranje vrhunske kvalitete.

Q-pack® je PET ambalaža s jednoslojnom barijerom dodatno ojačana komponentama koje sprečavaju ulazak kisika u bocu i gubitak CO2. Također nudi dobru zaštitu od svjetla te tako zadržava izvorni okus i jamči svježinu piva. Ožujsko Q-pack® predstavljen je na konferenciji za novinare na kojoj su sudjelovali Boris Lalić, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, Joško Mrndže, direktor marketinga i Boris Šćulac, tehnički direktor.

Novinari su bili pozvani na "Blind testing" - degustaciju na kojoj su imali priliku uvjeriti se da je Ožujsko pivo iz Q-pack® boce istog okusa i svježine kao i Ožujsko pivo iz staklene boce. Uspoređujući okus, boju i miris piva u jednolitrenoj Q-pack® boci, standardnoj PET boci i staklenoj boci od pola litre, ispitivanja jednog međunarodno priznatog njemačkog instituta za procjenu kvalitete pakiranja pokazala su:

1. da su nakon 12 tjedana okus i miris piva u Q-pack® boci i staklenoj boci gotovo isti,

2. da je nakon 12 tjedana pivo u Q-pack® boci bolje nego ono u standardnoj PET boci.

Predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, Boris Lalić, istaknuo je: "Izuzetno mi je drago što se uspješno nastavlja tradicija Zagrebačke pivovare koja ima vodeću poziciju na hrvatskom tržištu piva te kao neumorni inovator postavlja nove kriterije kvalitete i vrijednosti svojih proizvoda i pakiranja.

Ova nova nepovratna jednolitrena Q-pack® boca Ožujskog piva potrošačima nudi niz pogodnosti: nelomljiva je te stoga sigurnija, lakša je, praktična i jamči svima dobro poznatu kvalitetu Ožujskog piva. Ožujsko u Q-pack® boci je prvo pivo u Hrvatskoj dostupno potrošačima u ovom pakiranju i time je otvoren put u novo područje cijeloj našoj pivarskoj industriji." Zagrebačka pivovara još jednom se dokazuje kao vodeći inovator na hrvatskom pivarskom tržištu.

Od 1994, od kada je u sastavu grupacije Interbrew, Pivovara kontinuirano investira u najmoderniju tehnologiju, usavršavanje kvalitete i povećanje kapaciteta proizvodnje.

Pročitajte više