Pepsijeva "čista izvorska voda" Aquafina - direktno iz slavine

NAKON što je prije dva tjedna kompanija Pepsi priznala kako je njena "prirodna izvorska voda" Aquafina zapravo pročišćena voda iz slavine, na tržištu su se pojavile boce s novim etiketama na kojima stoji da je riječ o vodi s "javnog izvora".

Na ovaj korak se Pepsi odlučio zbog pritiska udruga za zaštitu potrošača, ali i zbog linča američkih medija koji su posljednja dva tjedna svakodnevno iznosili novosti vezane za otkrivenu aferu.

Naime, pročišćenu vodu iz gradskog vodovoda je Pepsi prodavao uz slogan "Čista voda, savršen okus", po cijeni od prosječnih 1,4 dolara (oko 7,5 kuna) za pola litre. Na tu "prirodnu izvorsku vodu" su Amerikanci prošle godine potrošili oko 2,17 milijardi dolara.

Na isti način, dakle preradom vode iz vodovoda, dobiva se i Coca-Colina voda Dasani, no ni na njenim bocama nije istaknuto da je riječ o vodi iz slavine.

Amerikanci su u protekloj godini na vodu u bocama potrošili oko 15 milijardi dolara.

I.M.

Pročitajte više