Popularna aplikacija uvodi alarm za paniku zbog 157 napadnutih korisnika

Screenshot YouTube

AKO vam je spoj s nekim koga ste upoznali preko aplikacije za upoznavanje krenuo loše i osjećali ste se nesigurno, niste sami.

U nastojanju da riješi dugogodišnju zabrinutost korisnika oko sigurnosti, Tinder će predstaviti nove značajke koje korisnicima omogućavaju dijeljenje detalja o nadolazećim spojevima i da upozore policiju ako im treba pomoć ili su u opasnosti.

Tinderova matična tvrtka Match Grupa objavila je u četvrtak svoje partnerstvo s Noonlightom, sigurnosnom aplikacijom koja prati lokacije ljudi i šalje te informacije službama za hitne slučajeve kada se aktivira alarm na aplikaciji.

"Mnogo sam razmišljala o sigurnosti, posebno na našim platformama, i o tome što možemo učiniti da umanjimo bilo kakvo loše ponašanje", rekla je izvršna direktorica Match Grupe Mandy Ginsberg za Wall Street Journal.

"Za ovakav tip posla trebate majčinski razmišljati o sigurnosti", dodala je.

Prema Tinderovom priopćenju, počevši od 28. siječnja, korisnici mogu unijeti podatke o svojim spojevima u značajku Noonlight, uključujući kada, kamo i s kim idu, dijeliti lokaciju i pritisnuti alarm za paniku ako trebaju upozoriti hitne službe. Pokretanje alarma obavijestit će lokalnu policiju.

Iako dijeljenje lokacije zadire u privatnost korisnika, glasnogovornica Tindera rekla je da će korisnici dijeliti te podatke s Noonlightom, a ne sa samom aplikacijom Tinder.

"Noonlight ne dijeli i ne prodaje nikakve podatke, mi koristimo podatke samo da bismo vam pomogli u hitnim slučajevima", pojašnjava glasnogovornica Noonlighta Addy Bhasin i dodaje da je uključivanje i isključivanje dijeljenja lokacije opcionalno.

Tinder će obavljati provjeru fotografija te uvesti značajku koja otkriva neprimjerene poruke i omogućava korisnicima da prijave pošiljatelja. Match Grupa, koja posjeduje Tinder, Plenty of Fish, Match, OkCupid i Hinge, kasnije ove godine integrirat će Noonlight u svoje ostale aplikacije za upoznavanje.

Aplikacije za virtualno upoznavanje dugo su se suočavale s kritikama da nisu zaštitile ranjive korisnike od uznemiravanja i zlostavljanja, kako na svojim platformama tako i izvan njih. Prema istraživanju američkih medija,u posljednjem desetljeću poznato je 157 slučajeva seksualnih napada koji uključuju aplikacije za druženje, a žrtve tih slučajeva, uglavnom žene, susrele su se sa svojim muškarcima napadačima putem aplikacija za upoznavanje u vlasništvu Match Grupe.

Glasnogovornica tvrtke navodi kako se tih 157 slučajeva treba usporediti s desecima milijuna zadovoljnih korisnika aplikacije.

Pročitajte više