Revolucija u poslovnom darivanju

Foto: Press

KAKO ostaviti dobar dojam pitanje je koje si podjednako često postavljamo u privatnom kao i u poslovnom životu. Pravi potezi mogu imati iznimne učinke i biti nam saveznik u ostvarenju nekih ciljeva. Kada ste u poziciji onda je važan svaki potez koji ćete napraviti, čak i onaj koji tek naizgled ima simbolično značenje. Jedan od takvih je poslovno darivanje. To je uvriježena manira koja u poslovnom svijetu postoji doista dugo. Darivalo se još za vrijeme robne razmjene, a jedino što se kroz povijest mijenjalo je sam dar. U početku darovi su bili uglavnom nešto vrijedno, da bi se kasnije iz praktičnih razloga najčešće se darivalo nešto korisno. A taj se trend zadržao i danas pa su uvriježeni pokloni koje darujemo kao poslovne rokovnici, kalendari, šalice, kišobrani, torbe, prijenosne baterije. Zgodno, no hoćete li se zbog toga istaknuti i ostati upamćeni i zamijećeni ili će vaš poslovni poklon završiti u nekoj ladici ili kutiji zajedno s ostalim sličnima?

Kada imate priliku budite drukčiji i na taj se način istaknite, budite zamijećeni i zapamćeni. Zašto ne poslovnim poklonom? Promotivni proizvodi su izuzetni ambasadori vaše tvrtke ili brenda i jedan su od najuspješnijih načina oglašavanja. Riječ je o dvostranoj komunikaciji stoga je važno da poslovne poklone dobro planirate. Poželjno je da budu smisleni i da budu dar primatelju. Da zvuči neobično, ali upravo taj detalj često izostavimo kada planiramo što pokloniti poslovnim partnerima. U središtu mora biti primatelj, odnosno u ovom slučaju poslovni suradnik i partner. Hrvatska Parfemska Kuća ističe se zanimljivom ponudom kada je riječ o mogućnostima vezanima uz poslovno darivanje. Pomažući drugima da imaju svoj brend parfema, u ponudi imaju i izradu parfema kao poslovnog poklona što je prava revolucija u proizvodnji i ponudi poslovnih poklona za male, srednje i velike poduzetnike. Zašto se vaša tvrtka ili brend ne bi poistovjetili s nekim od mirisa, ističu u Hrvatskoj Parfemskoj Kući. Pritom nude potpuni proizvod, od parfema, bočice, etikete s vašim logom ili željenom porukom. Morate priznati da je riječ o poslovnom daru koji je posve drukčiji od uobičajenih, a osim toga istovremeno je luksuzan, vrijedan, trendi i funkcionalan. Sve što vam treba da primatelja oduševite i razveselite, ali isteknete se među nemalom konkurencijom.

Pročitajte više