"Second Life" prešao brojku od 3 milijuna registriranih korisnika

Brzina kojom raste broj korisnika "Second Lifea" je prilično dojmljiva, s obzirom da je početkom prošle godine iznosio tek stotinjak tisuća, da bi u listopadu prešao brojku od milijun, a 14. prosinca brojku od dva milijuna korisnika.

Dio kritičara, pak, smatra da samo maleni dio novoregistriranih korisnika ostaje u "Second Lifeu" za stalno. S druge strane, povećanje broja stanovnika "Second Lifea" je posljednjih mjeseci bilo više nego očito, s obzirom da su se serveri Linden Labsa sve teže nosili s hardverskim zahtjevima koje izazivaju tisuće novih korisnika.

Povećanje je isto tako vidljivo i u broju korisnika koji se u svakom trenutku nalaze on-line. On je prije nekoliko mjeseci iznosio, ovisno o dobu dana, između 6 i 15 tisuća. Danas se te brojke vrte između 15 i 29 tisuća.

Snažan poticaj novim korisnicima su bile vijesti o velikim i uglednim tvrtkama koje su, poput Reutersa, Nissana i NBC-ja, otvorile svoja virtualna predstavništva u "Second Lifeu", isto kao i vijesti da je "Second Life" postao jedno od bojišta na kojem se vode kampanje za francuske i američke predsjedničke izbore.

Ipak, najveća prednost "Second Lifea" u odnosu na druge virtualne svjetove jest činjenica da svojim korisnicima omogućava ne samo da u potpunosti iskoriste svoje kreativne potencijale, nego i da u virtualnom svijetu zarađuju pravi novac.

Najpoznatije ime među poduzetnicima "Second Life" je vlasnica virtualnih nekretnina Ailian Graf alias Anshe Chung, koja je prošle godine došla na naslovnicu "Business Weeka" zahvaljujući tome da je virtualnom trgovinom zaradila milijun stvarnih američkih dolara.

D.A.

Pročitajte više