Seksističke čokoladice oduševile Engleze

NESTLE-ovi marketinški stručnjaci smislili su zanimljiv trik za promociju čokoladice Yorkie, naime orijentirali su se isključivo na muško tržište koristeći popratne seksitičke reklame. Što je najbolje od svega, trik je upalio.

Naslovna slika uskoro će se pojaviti na jumbo-plakatima širom Engleske kao reklama za čokoladice Yorkie koje, kako to na reklami i piše, "nisu za djevojke".

Prva je reklama poruka ženama koja kaže: "Sačuvajte svoj novac za lekcije vožnje", a slijedeća u nizu Nestle-ovih propagandnih poruka upućena muškarcima glasi: "Ne hranite cure". Naime, riječju "bird" Englezi često opisuju pripadnice ljepšeg spola.

15. travnja krenut će i emitiranje televizijskih reklama za Yorkie, nakon čega se vjerojatno može očekivati i reakcije brojnih udruga za ženska prava.

Za čokoladicu Yorkie ovakva vrsta reklamiranja nije novost, prošla je kampanja također bila puna seksitičkih poruka, zbog kojih je prodaja Yorkie-a zabranjena u svim trgovinama u Liveropoolu i Birminghamu.

Unatoč tome, prodaja čokoladica Yorkie od zadnje marketinške kampanje porasla je za čak 30%, što je sigurno ohrabrilo Nestle-ove marketinške stručnjake da krenu s još "žešćom" kampanjom.

Pročitajte više