Sonja Kovač otkrila što ona točno radi

Foto: Instagram

INFLUENCERI su i dalje tema o kojoj javnost raspravlja, a Sonja Kovač, koja ima skoro pola milijuna pratitelja, tvrdi da je ona digitalna poduzetnica.

"Digitalni poduzetnik je osoba koja stvara kreativni sadržaj koji na određeni način kroz određenu nišu plasira na društvene mreže. Određena niša je primjerice putovanje, moda ili kozmetika", rekla je u RTL Direktu.

Uvjerena je da ljudi baš ne i razumiju kako to funkcionira.

"U svemu tome ima više faktora, jedan je generacijski jaz, tu je i nedovoljna informiranost jer je lakše mrziti nešto kada ne znaš o čemu se zapravo radi. Ljudi žele znati je li to legitiman posao i jesu li su plaćeni porezi. Ljudima je jako teško shvatiti da samo jedna osoba stoji iza svega toga i da jedna osoba radi toliko posla", rekla je.

Dodala je da uglavnom brendovi prilaze Influencerima, pogotovo nakon što se dođe do nekog značajnijeg statusa. Brandovi ili individualno ili kroz agencije šalju ponude za neku suradnju.

"Oni traže od nas da stvorimo cijeli neki koncept kako bismo mi predložili cijelu suradnju, jer zapravo mi stvaramo cijeli taj kreativni sadržaj", istaknula je.

Naglasila je da si u početku nitko ne može priuštiti da ima zaposlene pomagače, uvijek uskaču prijatelji i rodbina. No ona danas ima registriran obrt i ima vanjske suradnike.

"Nadam se u skorije vrijeme da će biti zaposlenih jer za to treba doći do određenog nivoa", rekla je.

"U početku je sama radila i fotografije i obradu videa i cijeli sadržaj.

"Nekada moraš biti turistički vodič sam sebi. Sva putovanja, sve aviokarte i cijela scenografija. Jako puno se mora ulagati u opremu s kojom snimaš i slikaš. A osim kreative, tu je i poduzetnički dio. Zaista se mora znati sve o svom poslovanju", rekla je.

Ističe da su najvažnije dobra komunikacija i profesionalnost.

"Kod nas je popularno vidjeti samo krajnji rezultat i nitko se ne pita što stoji iza toga. To je normalno. Ako ne znaš nešto o tome i ne zamaraš se time, ali vidim u zadnje vrijeme se ljudi dosta zamaraju ovime. Ima puno posla, ali lijepa stvar je što ti sam možeš svoje vrijeme organizirati", rekla je.

Dodala je da je najteže doći do velikog broja pratitelja te tvrdi da oni koji su krenuli ranije imaju veću mogućnost. Istaknula je da su njene prijateljice, koje se vani bave tim poslom, puno bolje plaćene.

"'To je unosan posao i ništa to nije što se ne zna", rekla je.
 

Pročitajte više