Supertalent: Samoreklama i predvidivost

SHOW koji je prošlog tjedna u gledanosti potukao "spektakularno" sučeljavanje predsjedničkih kandidata nastavlja oduševljavati narod koji je očito više zainteresiran za pop nego za populizam.

> Video - Supertalent: Atomic Dance Factory i plesni par Deborah i Marijan izborili finale!

Iako gledanost vjerojatno nije problem Super Talenta Nova TV, mnogi drugi i dobro poznati problemi vremenom postaju sve jasniji. O interesu gledatelja dovoljno govori i neobjašnjivo velik interes za novinskim i internet člancima koji opisuju sve ono što ste jučer gledali jer dobro se ponekad prisjetiti svih onih uzbudljivih nastupa koje ste vidjeli prije manje od dvanaest sati. Načelno simpatični voditeljski dvojac Mešin/Bitorajac iz emisije u emisiju postaje sve nategnutiji čemu ne pomaže ni dirigirana publika koju nije dobro hvatati u kadar kada trebaju fingirati oduševljenost "ti si mali, a ti si ružan" forama koje su očito postale zaštitni znak ove dobitne kombinacije. No, šale koje se baziraju na spuštanju stvar su ukusa pa na to ne treba trošiti previše riječi.

Najveći pobjednici svakog sličnog showa jedino su članovi žirija koji taj format koriste kao pogonsko gorivo za vlastite karijere

Ono što nije stvar ukusa već  više neukusa, gotovo je besramna samoreklama pojedinih članova žirija. U ovom slučaju Dubravko Merlić odlučio je ponovno potrošiti koju riječ na predstavu svoje supruge, a to je nespretno uklopio u uvodne riječi (zahvaljujući brzim refleksima, u svom propagandnom naumu uspio je još jednom netom prije Mede Štede i sisatih medvjedica). Ovo nesretno reklamiranje i ne bi bilo toliki problem da se iz emisije u emisiju ne ponavlja i da svi nismo odavno svjesni da su najveći pobjednici svakog sličnog showa jedino članovi žirija koji taj format koriste kao pogonsko gorivo za vlastite karijere. Miroslav Škoro i Toni Cetinski odlično su iskoristili svoj angažman, a nema sumnje da ćemo uskoro imati prilike pogledati i kako će točno Nina Badrić profitirati u cijeloj priči.

Klinci će svoje otpjevati, plesači otplesati, ali jedini pobjednici su i dalje oni koji se nalaze u žiriju. Sve u svemu, odličan poslovni potez.

Kriteriji postoje i nećete pustiti bilo koga

Nadalje, već postaje pomalo zamorno otkrivati da vas nastupi koji se baziraju na nekoj dosjetki neće oduševiti kada ih vidite ponovno jer vicevi i inače imaju tu kvalitetu - manje su smiješni kada ih ponovite.

Ovdje naravno govorim o plesačima koji to u stvarnosti nisu. Dakle, "Redikuli" su bez ikakve sumnje zgodna fora i postoji dovoljno velik broj onih koji će u tome pronaći pet minuta vrhunske zabave. Stari plesači čije se sise talasaju uz ritmove soundtracka mjuzikla Moulin Rouge uvijek će imati svoju publiku i taj "half monty" pristup ima svoj kontekst, ali kada između nastupa prođe sedam dana, mogli bi brzo registrirati da se ideja istrošila. Na kraju krajeva, ne radi se o talentu već antitalentu što može biti smiješno, ali takve likove uvrštavate u svima omiljene montaže netalentiranih kandidata koji se nisu uspjeli plasirati u finale. Oni arlauču, trude se, skakuću, smiješni su, ludi su, ali ne idu dalje. To pokazuje da kriteriji postoje i da nećete pustiti bilo koga.

Atomic Dance Factory ponovno su se dokazali kao rijedak primjer stvarnog talenta u moru simpatičnih antitalenata

Ne treba zaboraviti da vješto predstavljanje vlastite netalentiranosti nije talent, ali može biti zanimljivo i nažalost, postalo je nešto čime mnogi dolaze do naslovnica.

S druge strane, Atomic Dance Factory ponovno su se dokazali kao rijedak primjer stvarnog talenta u moru simpatičnih antitalenata i sve bi to bez sumnje bilo daleko zanimljivije kada bi imali više kandidata s kojima bi se mogli natjecati. A to je pokazao i njihov glatki i predvidivi ulazak u finale.

> Ostale komentare autora pročitajte ovdje

Pročitajte više