Kako efikasno organizirati radni dan

USRED ljeta se teško uopće dovući do ureda, a da ne pričamo o fokusiranosti i produktivnosti koju bismo svaki dan trebali imati, stoga vam donosimo nekoliko natuknica za lakšu organizaciju radnoga dana:

Krivulja

Svoje aktivnosti rasporedi po krivulji u obliku zvona. Započni s laganim, ugodnim zadacima dok ispijaš svoju prvu ili drugu kavu, a nakon što se zagriješ uhvati se ukoštac s onim najtežim dijelom radnoga dana. Najlakše pak zadatke ostavi za dio dana kad se vraćaš s ručka ili duže pauze, a dan završi s nečim što voliš raditi.

Nagrada

Nikome se ne sviđa spoznaja da pred sobom ima hrpu obaveza za izvršiti, no nakon izvršenja svakog težeg zadatka počasti se sitnicama poput kave ili čokoladice jer tako će dan proći puno ugodnije.

"Za napraviti" lista

Znaš i sama da ne možeš napraviti sve odjednom stoga je važno birati svoje bitke. Kreiraj listu stvari koja će ti pomoći u razlikovanju zadataka koje moraš napraviti odmah od onih koji mogu pričekati.

Pauze

Iako imaš hrpu posla, potrudi se da uzmeš nekoliko pauza. Možda nećeš moći uzeti pauzu za ručak od sat vremena, ali 10-15 minuta bit će sasvim dovoljno da razbistriš um i popiješ kavu.

Planiranje unaprijed

Zadnjih 15 minuta radnog vremena ostavi za planiranje sutrašnjeg dana. Također pospremi radni stol, ukloni šalice te prođi još jednom po svojoj "za napraviti" listi kako bi provjerila jesi li sve obveze izvršila, a nakon toga počni s izradom nove liste za sutradan.