Senzualnom kampanjom Tomislav Bahorić predstavio "50 nijansi crne"

Foto: Šime Eškinja

IVANA Severinac i Antonio Badurina junaci su sexy kampanje koja predstavlja novu kolekciju mladog hrvatskog dizajnera Tomislava Bahorića.

Premda je kolekcija koju je nedavno predstavio na Cro-A-Porteru osmišljena za muškarce, žene je itekako dobro mogu nositi i to bez posebnih prilagođavanja.

Kolekcija pod nazivom "50 nijansi crne" puna je avangardnih, no izrazito nosivih komada u dubokim crnim nijansama koji se mogu nositi od jutra do mraka te stvoriti urbanu uniformu za muškarce i žene.

"Igrom svjetla i sjene, odvajanjem i spajanjem teksture pozadine s odjevnim predmetima nastavak je na ideju i princip rada Tomislava Bahorića koji u svom dizajnu spaja i kombinira hrapavost materijala s glatkoćom kroja. Iako je već svima dobro poznato da Tomislav stvara prvenstveno za mušku publiku u ovoj smo kampanji pokazali da avangarda muškog dizajna može biti ženstvena i mekana na ženskoj liniji tijela. Tamni prikaz fotografije odaje osjećaj jesen-zima u kojem razdoblju kolekcija i djeluje. Energija i cijeli projekt prošao je uz mnogo zabave i smijeha uz savršenu povezanost cijelog tima. Bio je užitak snimati s svim sudionicima projekta jer ipak to je timski rad kaže Sime Eškinja koji je i sam poklonik SPIRIT-A te ga rado nosi.", izjavio je Šime Eškinja koji je snimio kampanju.