Što prvo naprave moderni parovi kada se zaruče? Objave to na Facebooku!

Foto: Vogue

OVO je još jedan dokaz koliko smo opsjednuti društvenim mrežama.

Pokazali su to podaci istraživanja britanske tvrtke Country House Wedding Venues, koja je provedena na čak 10 tisuća mladenki.
 
Tako je otkriveno da oko 35 posto parova vijesti o zarukama objavi odmah isti dan na svojim Facebook profilima, dok njih 5 posto to učini u manje od sat vremena. Jednako tako vrijedi i za vjenčanja. Njih 50 posto isti dan, nakon što izgovore sudbonosno da, mijenja status iz "u vezi" u "u braku", otkriva Daily Mail.
 
Sretnim mladenkama kao inspiracija za vjenčanice uglavnom posluže one koje su nosile poznate holivudske i ostale dame, a i sama organizacija vjenčanja često podsjeća na one iz holivudske radionice. Čak jedna petina mladenki želi da njihova vjenčanica bude što sličnija onoj koju je nosila njihova omiljena poznata ličnost, zbog čega dvije trećine vjenčanja premaši planirani budžet. Haljina Kate Middleton tako je jedna od popularnijih, a najpopularnija boja za vjenčanje je roza.
 
Također, otkriveno je kako britanske mladenke, bez obzira na sve, još uvijek paze na tradiciju pa njih čak 85 posto i dalje na taj dan nosi "nešto staro, nešto posuđeno i nešto plavo".
 
Što se tiče upoznavanja sa svojim odabranikom, njih 25 posto upoznali su prijatelji, 24 posto se upoznalo na poslu, 15 posto tijekom izlaska, 14 posto putem online dating stranice, 11 posto na fakultetu, 10 posto u školi, a 1 posto u teretani.