Chanelovi rasplesani prstići predstavili nove nijanse lakova za nokte

JEDNA od najslađih i najdomišljatijih reklama za neki kozmetički proizvod (u kojima manekenke najčešće trče kroz šumu ili po sobama luksuznog dvorca), svakako je nova Chanelova reklama za njihovu novu kolekciju lakova za nokte. Kratki film nazvan "Shade parade" prikazuje prste na kazališnoj bini kako izvode kabare predstavu i plešu na doo - wop pjesmu koju izvode Frankie Lymon and The Teenagers. Naravno, svi su obojeni u prekrasne nove nijanse Chanelovih lakova za nokte iz kolekcije za jesen/zimu 2011./2012.

Nijanse predstavljenih lakova nazvane su dramatično, baš kako bi se mogle zvati kabare glumice: Dragon, Black Pearl, Inattendu, Particulière, i Orange Fizz.

Reklamu je napravio redatelj Patrick Daughters, koji je poznat po svojim originalnim video spotovima za bendove kao što su Death Cab for Cutie i Yeah Yeah Yeahs, a za film Feist's 1234, bio je nominiran za nagradu Grammy.