Milenijalci više vole biti single nego u vezi, otkrilo je istraživanje

Foto: Instagram, Tinder

BITI single je kul, otkrivaju rezultati novog istraživanje tvrtke Morar HPI.

U istraživanju provedenom na preko tisuću korisnika Tindera u dobi od između 18-25 godina, odnosno na takozvanim milenijalcima, ispitanici su iznosili svoje stavove o vezama i samačkom životu, a rezultati su inspirirali novu kampanju aplikacije koja slavi samački život, prenosi Cosmopolitan.

"Šteta je tratiti vrijeme dok ste single", glasi novi moto dejting aplikacije Tinder, jer su rezultati provedenog istraživanja otkrili da milenijalci više uživaju u samačkom životu nego u vezi.

Čak 71 posto njih priznalo je da su sami donijeli odluku da budu single, a njih 81 posto otkrilo je da im je život puno bolji kada nisu u vezi. Nadalje, čak 55 posto ispitanika slaže se da su njihovi single prijatelji zabavniji od onih koji su u vezi, a istraživanje je pokazalo i da čak 39 posto njih strahuje da će u vezi i sami postati dosadni. Zanimljivo je i da je 25 posto žena koje su  sudjelovale u istraživanju priznalo da se same osjećaju moćnije nego kada su u ljubavnoj vezi.

Izgleda da su se vremena promijenila, zbog čega nas zanima i kakvo je stanje s našim čitateljima. Otkrijte nam u anketi: