Od Zagreba do Dubaija: Mucca torbica jedini je suputnik koji treba ženi

Foto: Tibor Golob 

TORBICE s potpisom Mucca, koje su godinama sinonim za vrhunsku kvalitetu i profinjeni, moderni dizajn predstavljaju novu kampanju za posljednju kolekciju. 
 
 
Idealan suputnik svake žene – torba, u ovoj je kampanji postala suputnik na putovanju po prekrasnom Dubaiju. Stari grad, povijesne ruševine i pustinja tako su postale savršena kulisa ove modne kampanje hrvatskog branda torbi, koji u svojem radu ima samo jednu nit vodilju – učiniti svaku torbu bezvremenskom.
 
 
Inspirirana elegancijom, profinjenosti i luksuzom, Mucca je završila u rukama brojnih Hrvatica i žena diljem svijeta, a prilikom izrade svake Mucce u maloj kožarskoj radnji pažnja se posvećuje i onom najfinijem i najsitnijem detalju. 
 
 
"Svojim dragim damama želim priuštiti neopisivo zadovoljstvo pri nošenju svake Mucce. Ipak, njihovo povjerenje i radost, nama su najvažniji. To smo htjeli pokazati i ovom kampanjom. Da nam je bitno da ju žene nose s neizmjernom lakoćom te da su uistinu zadovoljne i da uživaju u svakom trenutku provedenom s njom - bile u Dubaiu, na ulicama New Yorka, zagrebačkim parkovima ili izletima van grada", naglasila je Irena Mišić Fileš, vlasnica i dizajnerica omiljenog modnog dodatka, koja ovaj prepoznati brand zajedno sa suprugom Goranom Filešom gradi još od 2010. godine. 
 
 
U ovoj kampanji, ali i dugogodišnjem radu naglasak je stavljen na čistoću linija kao i na kvalitetu branda pa se zahvaljujući takvoj garanciji u kupovini najdražeg modnog dodatka svake žene pronađe i poneki muškarac. 
 
 
Elegantne torbe mogu se kombinirati jednako za dnevne i večernje stylinge, a nova kolekcija svakog će vlasnika Mucce izdvojiti iz mase. Tašnica, Big Mama, Beguša, Pursica, Glamica i Monekey bag samo su dio najpoznatijih imena torbi, koje žene toliko vole, a materijal od koje je torba izrađena zadovoljava vrhunske kriterije za njezinu proizvodnju pa su svi modeli izrađeni od nafinije, talijanske, prirodne kože.