Pogledajte kako je bilo na ekskluzivnom pre-shoppingu KENZO x H&M kolekcije

Foto: Luka Šangulin 

SINOĆ je u Hrvatskoj po prvi put predstavljena dugo iščekivana kolekcija slavnog francuskog branda Kenzo, nastala u suradnji sa švedskim modnim gigantom.
 
KENZO x H&M kolekcija nije izazvala ludilo u tolikoj mjeri, kao što je to 2015. godine učinio Balmain, no okupila je brojne znatiželjnike i zaljubljenike u modu, koji su odlučili izdvojiti nešto veću svotu novaca, za koji komad iz kolekcije.
 
 
 
S prvim vizualima kolekcije, bilo je potpuno jasno kako će kolekcija biti namijenjena odvažnim modnim avanturistima, no to je ono što predstavlja slavni brand, kojeg je japanski dizajner Kenzo Takada, započeo početkom 70-ih godina u Gradu ljubavi, Parizu.
 
 
 
Sve ove godine, brand je poznati po jarkim bojama, životinjskim uzorcima te spajanju gotovo nemogućeg, a ništa drugačije nije niti ovoga puta. No, hrvatskim kupcima to nije bio ni najmanji problem, jer su se s otvaranjem ulaznih vrata trgovine u 20 sati odmah počele grabiti šarene krpice, koje ipak nisu u potpunosti razgrabljene do kraja eventa.
 
 
 
Jučer je to bio ekskluzivni pre-shopping event, samo za odabrane, a danas će kroz nekoliko sati, točnije od 9 ujutro, kolekcija biti dostupna svima.
 
 
 
Trgovinu na zagrebačkom Cvjetnom trgu okupirale su i brojne slavne dame, kao što su voditeljica Ivana Mišerić, manekenka Iva Leko, modna blogerica i glumica Sonja Kovač, supruga nogometaša Igora Vorija, Olja, Iva Balaban, dizajnerice Kristina Burja i Diana Viljevac, PR stručnjakinja Ines Preindl, sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Saračević, koje čine modni duo Boudoir te brojne druge.
 
 
 
Gosti su se zabavljali uz DJ-a, šampanjac i slatke praline, kako bi im šoping bio što ugodniji.