NOVA HIT IGRA NASTAVLJA S RASTOM PlayerUnknowns Battlegrounds i dalje trese industriju

Screenshot: PlayerUnknown's Battlegrounds
 
PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) nastavlja s odličnim rezultatima. Prije nekoliko dana više od 600 tisuća igrača igralo je PUBG u isto vrijeme, što je treći najbolji rezultat u povijesti Steama, a prošli tjedan igra je bila popularnija od League of Legendsa na Twitch.tv platformi. 
 
>>PLAYERUNKNOWNS BATTLEGROUNDS KAO ESPORT Prvi pravi test već u kolovozu
 
Odlične su to vijesti za Bluehole, studio koji stoji iza igre, ususret nedavno najavljenom PUBG Invitational turniru koji će se održati na Gamescomu. Popularnost novog naslova u svijetu esporta nije promakla ni nekim od najvećih esport organizacija. Tako su Team SoloMid, Cloud9, Team Liquid i Luminosity Gaming već potvrdili sudjelovanje na navedenom natjecanju. 
 
U manje od pet mjeseci Eearly Accessa, PlayerUnknown's Battlegrounds prodan je u više od 6,5 milijuna primjeraka. Igra je još u razvoju pa možemo očekivati da će se nastaviti odlično prodavati kako se bliži i izlazak pune verzije. 
 

 
Pokrenute su mnoge rasprave o tome može li PUBG uspjeti kao esport, u čemu će biti ključna prezentacija igre gledateljima, a ne samo doživljaj igrača. Odgovor ćemo dobiti već 23. kolovoza, kada se održava PUBG Invitational, 350 tisuća dolara vrijedan turnir u organizaciji ESL-a. Nagradni fond će rasti ovisno o prodaji kozmetičkih predmeta u igri. Svjetska pozornica, bogati nagradni fond i veliki turnir- sve je spremno za prvi pravi test PUBG-a u svijetu esporta. 

>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.

 

Pročitajte više