REVOLUCIJA U PREMIER LEAGUE Zbogom zaleđenim streamovima, gledat ćete je na Fejsu

Foto: Premier League

NOVA ERA u najatraktivnijoj nogometnoj ligi na svijetu kreće licitacijom internetskih giganata Facebooka i Amazona za prava prijenosa utakmica Premier League.

Tako dobivaju svi: ionako bogati engleski klubovi ovim će postati još bogatiji, a ljubitelji nogometa moći će legalno i u visokoj razlučivosti gledati Premier League na svim aparatima. 

Ovo je Ed Woodward, potpredsjednik Manchester Uniteda, objavio na kvartalnom sastanku s bankovnim menadžerima koji investiraju u dionice Manchester Uniteda na njujorškoj burzi. Očekuje se da Facebook i Amazon u nadmetanje krenu krajem ove godine. Jer važeća prava vrijede za razdoblje 2016. do 2019. Za njih su BSkyB i BT platili čak 8,4 milijarde funti.
 
Woodward je otkrio da su i prilikom licitacije za prava u aktualnom razdoblju, oba nova takmaca iskazala "nevjerojatno jako zanimanje". Ipak, odlučili su još malo pričekati. Amazon se primjerice za pravu stvar zagrijao tako što je izgurao Sky i uzeo mu prava prijenosa ATP turnira za britansko tržište. 
 
Engleski klubovi, a posebno njihovi financijaši, oduševljeni su najavom da ovakva dva teškaša ulaze u posao prijenosa utakmica Premier League. Jer znače im nove neslućene poslovne i marketinške prilike.
 
Ni Facebook ni Amazon nisu željeli komentirati Woodwardove izjave. Ali Facebook je otkrio da "na svojoj platformi planira pokretanje sportskih prijenosa".
 
I bez Facebooka i Amazona, Englezi se kupaju u novcu. 
 
Manchester United je samo 2015/16. od ulaznica, sponzorstava i prava prijenosa uprihodio 515 milijuna funti. To je čak 123 milijuna više od prvog pratitelja i gradskog rivala Cityja. Fantastična brojka, posebno jer te sezone United nije igrao Ligu prvaka. Prošle, 2016/17., United je opet ostao bez LP-a, ali je imao rekordnih 581 milijun funti prihoda. 

Pročitajte više