NOVE TEHNOLOGIJE U SPORTU

Uređaj za revolucionarni način gledanja utakmica oduševio i Shaqa

Foto: screenshot / Magic Leap

JESTE LI se ikad zapitali kako bi bilo gledati utakmicu vašeg omiljenoga kluba, ali da ništa ne propustite ako morate skočiti do kuhinje, zahoda, pa čak i trgovine? Cijelo vrijeme vam je tijek utakmice pred očima, zajedno s brojnim grafikama i statistikama, a uza sve to ste istovremeno savršeno svjesni svijeta oko sebe.

E, pa više se ne trebate pitati, budućnost je stigla.

Tvrtka Magic Leap, NBA liga i televizijska kuća Turner Sports pokrenuli su NBA aplikaciju koja započinje novu eru gledanja utakmica. Sve što vam treba je Magic Leap One.

Radi se o spravici koja izgleda kao uređaj za virtualnu stvarnost, samo što slika koju korisnik vidi nije virtualna, a ova platforma omogućuje i praćenje više utakmica istovremeno.

Korisnici mogu otvoriti više ekrana s prijenosima, reprizama i highlightsima te ih raspoređivati gdje i u kojoj veličini žele. Zapravo, pod uvjetom da imate pretplatu na NBA League Pass, možete gledati bilo kakav popratni sadržaj s NBA TV-a, poput "Shaqtin' A Fool" ili "Area 21" s Kevinom Garnettom. Istovremeno, korisnicima su na raspolaganju i brojne statistike, usporedbe igrača i klubova.

Ovo je samo početak razvoja tehnologije koja omogućuje ovakav način praćenja sporta, a kako korištenje Magic Leapa i NBA aplikacije izgleda u praksi, provjerite OVDJE.

Razvoj Magic Leap Onea trajao je pet godina, a prošloga kolovoza u prodaju je pušteno prvo izdanje, koje se moglo kupiti samo u šest američkih gradova po cijeni od 2295 dolara, odnosno oko 15.000 kuna. Od ove godine prodaje se i u ostatku SAD-a, a čeka se širenje i na ostale države i kontinente. Očekuje se da bi, kad krene prodaja u Europi, mogao koštati oko 3000 dolara, ali kao i sve nove tehnologije, s vremenom će postati dostupnija.

Ovaj proizvod oduševio je i legendarnog Shaqillea O'Neala, koji pomaže u širenju glasa o Magic Leap Oneu, što je samo po sebi poprilična garancija kvalitete jer je Shaq poznat po smislu za biznis i po tome da reklamira isključivo proizvode koji mu se sviđaju te za koje procijeni da će postati hit.
 

Pročitajte više