Agencija za elektroničke medije i UNICEF skupa u projektu razvijanja medijske pismenosti

Foto: Shutterstock

AGENCIJA za elektroničke medije i UNICEF potpisali su sporazum o suradnji kako bi poduprli razvoj medijske pismenosti roditelja i djece te potaknuli elektroničke medije da u čim većoj mjeri iskoriste svoj potencijal u poboljšanju kvalitete života djece i njihovih obitelji, priopćeno je danas iz Agencije.

Suradnja će uključivati provedbu istraživanja o navikama gledanja televizije, kao i konzultacije u svrhu poboljšanja regulatornog okvira koji se odnosi na zaštitu djece.

Proistekla je iz potrebe promišljanja novog regulatornog okvira i kategorizacije sadržaja, kako bi bila usklađena s europskim trendovima, odnosno s promjenama navika i načina konzumiranja TV sadržaja, jer brojna istraživanja pokazuju da npr. osnovnoškolci televiziju gledaju više od tri sata dnevno.

Promicanje tolerancije putem medija


Želimo potaknuti elektroničke medije, roditelje i djecu na proaktivan stav prema uređenoj konzumaciji medija koja će omogućiti djeci da u razvoju budu u kontaktu sa sadržajima koji su oslobođeni govora mržnje i predrasuda, a promiču toleranciju, izjavila je ravnateljica Agencije za elektroničke medije Mirjana Rakić.

Potpisivanje sporazuma označilo je početak suradnje koja će uz Agenciju i UNICEF uključiti i stručnu zajednicu, ali i djecu i roditelje s ciljem poticanja sadržaja u elektroničkim medijima koji neće biti samo načelno primjereni, već će doista promicati vrijednosti važne za dječji razvoj.

"Djeca nisu samo pasivni promatrači. Ona su i aktivni korisnici medija i zbog toga je iznimno važno što i kako gledaju na različitim ekranima kojima su u sve većoj mjeri okruženi", rekla je predstojnica Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj Valentina Otmačić.

Pročitajte više