Lorencin: Hrvatska je sinonim za more, tople krajeve, Mediteran, turiste moramo dovoditi onda kad mi želimo

Foto: Hina

MINISTARSTVO turizma započelo je aktivne pripreme za posezonu. Tako će se danas u Splitu na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice raspravljati o pilot projektu poboljšanja pred i pod sezone, skraćeno PPS-u .

Pod PPS konceptom podrazumijeva se razvoj i promocija atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju predi posezone. To jednostavnim rječnikom znači da ćemo turistima u destinacijama početi nuditi više od mora i sunca.

"Hrvatska je sinonim za more, tople krajeve, Mediteran. S druge strane, putem programa PPS, po destinacijama treba rješavati te nedostatke turista i dovoditi ih onda kada mi to želimo", izjavio je ministar turizma Darko Lorencin, koji kaže kako je u ovaj projekt uključen i destinacijski menadžment.

Jedan od ciljeva ovog projekta je dovođenje određenih turista u određeno vrijeme u odabrane destinacije. "Vidjet ćemo s kojeg tržišta turisti trebaju doć, koji su zainteresirani hotelijeri, koji objekti trebaju biti otvoreni, koji tour - operatori trebaju voziti, koji avioprijevoznici će voziti, svi će biti upakirani ida tako kažem puhati u isti rov."

Sve ovo biti će regulirano i novim izmjenama Zakona o Turističkim zajednicama, gdje će se većina marketinških obaveza prebaciti na lokalnu i županijsku razinu.

"Shiftamo isto tako i financije, 5% od HTZ-a skidamo na regionalnu razinu čime će im proračun porasti 50%, i onda jedna puno intenzivnija suradnja, fokusiranje na ovakve vremenske periode srpnja. to je ključ po kojem ćemo dalje raditi."

U ovaj pilot projekt za sada su uključene 22 destinacije, među kojima je i grad Split.

Pročitajte više