GODIŠNJI poslovni rezultati kompanije Carlsberg Croatia za 2005. pokazuju da je ukupni volumen prodaje kompanije Carlsberg Croatia iznosio 494.424 hektolitara, što je povećanje od 7,4 posto u odnosu na 2004. Istovremeno, ukupan volumen prodaje izvoza porastao je 34 posto, dok samo izvoz u Bosnu bilježi rast od 40 posto. Volumen prodaje u Hrvatskoj povećan je za 4 posto, dok je u istom periodu hrvatsko tržište piva palo je za 4 posto.
Tržišni udio kompanije Carlsberg Croatia na hrvatskom tržištu uvećan je s 12 posto u 2004. na 12,60 posto u 2005. Ukupan prihod u 2005. iznosio je više od 377 milijuna kuna, i u usporedbi s 2004. porastao je za 7,2 posto.
Gledajući period od zadnje tri godine, kompanija je povećala ukupan volumen prodaje za 28 posto, izvoz je više nego udvostručen, a ukupan prihod je porastao za 22 posto.
Udio na tržištu pivovare Carlsberg Croatia povećan je s 6 posto na početku 2003. na 12,60 posto na kraju 2005. U istom razdoblju, tržište piva u Hrvatskoj bilježi pad od 4,3 posto.
"Prošle godine uručen nam je Certifikat Poslodavac Partner za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Štoviše, u prošlogodišnjem Istraživanju stavova zaposlenika, koje svake godine provodi grupacija Carlsberg, naša kompanija bilježi najbolji rezultat u cijeloj grupaciji Carlsberg. To pokazuje da smo sigurno na pravom putu. U 2006. Carlsberg Croatia će još više investirati u svoje jake brandove i ljude. Ovaj pristup već nam je donio sjajne rezultate i nastavit ćemo u tom smjeru" - izjavio je Jorn Pedersen, direktor Carlsberg Croatia.
Pedersen je podsjetio da je tržište piva u Hrvatskoj u teškoj situaciji zbog izuzetno visoke trošarine na pivo, zakona koji propisuje 0,0 promila i uvoza jeftinog piva niske kvalitete iz susjednih zemalja. Što se pak tiče Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu, naglasio je da Carlsberg Croatia podržava sustavno zbrinjavanje ambalaže i ambalažnog otpada, te odgovarajuću naknadu koja iz toga proizlazi. No, smatra da predviđeni način implementacije Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu nije dobar, i zahtjeva poboljšanja.
Neto prihod Carlsberg A/S u 2005. porastao je 5 posto, na 38 milijardi DKK /5,1 milijardi eura, potpomognut snažnim rastom u Istočnoj Europi, osobito u BBH (Baltic Beverages Holding). Primjenjujući lokalne tečajne liste, neto prihod povećan je za 4 posto.