Carlsberg Croatia ostvarila prihod od 377 milijuna kuna

GODIŠNJI poslovni rezultati kompanije Carlsberg Croatia za 2005. pokazuju da je ukupni volumen prodaje kompanije Carlsberg Croatia iznosio 494.424 hektolitara, što je povećanje od 7,4 posto u odnosu na 2004. Istovremeno, ukupan volumen prodaje izvoza porastao je 34 posto, dok samo izvoz u Bosnu bilježi rast od 40 posto. Volumen prodaje u Hrvatskoj povećan je za 4 posto, dok je u istom periodu hrvatsko tržište piva palo je za 4 posto.

Tržišni udio kompanije Carlsberg Croatia na hrvatskom tržištu uvećan je s 12 posto u 2004. na 12,60 posto u 2005. Ukupan prihod u 2005. iznosio je više od 377 milijuna kuna, i u usporedbi s 2004. porastao je za 7,2 posto.

Gledajući period od zadnje tri godine, kompanija je povećala ukupan volumen prodaje za 28 posto, izvoz je više nego udvostručen, a ukupan prihod je porastao za 22 posto.

Udio na tržištu pivovare Carlsberg Croatia povećan je s 6 posto na početku 2003. na 12,60 posto na kraju 2005. U istom razdoblju, tržište piva u Hrvatskoj bilježi pad od 4,3 posto.

"Prošle godine uručen nam je Certifikat Poslodavac Partner za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima. Štoviše, u prošlogodišnjem Istraživanju stavova zaposlenika, koje svake godine provodi grupacija Carlsberg, naša kompanija bilježi najbolji rezultat u cijeloj grupaciji Carlsberg. To pokazuje da smo sigurno na pravom putu. U 2006. Carlsberg Croatia će još više investirati u svoje jake brandove i ljude. Ovaj pristup već nam je donio sjajne rezultate i nastavit ćemo u tom smjeru" - izjavio je Jorn Pedersen, direktor Carlsberg Croatia.

Pedersen je podsjetio da je tržište piva u Hrvatskoj u teškoj situaciji zbog izuzetno visoke trošarine na pivo, zakona koji propisuje 0,0 promila i uvoza jeftinog piva niske kvalitete iz susjednih zemalja. Što se pak tiče Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu, naglasio je da Carlsberg Croatia podržava sustavno zbrinjavanje ambalaže i ambalažnog otpada, te odgovarajuću naknadu koja iz toga proizlazi. No, smatra da predviđeni način implementacije Pravilnika o ambalaži i ambalažnom otpadu nije dobar, i zahtjeva poboljšanja.

Neto prihod Carlsberg A/S u 2005. porastao je 5 posto, na 38 milijardi DKK /5,1 milijardi eura, potpomognut snažnim rastom u Istočnoj Europi, osobito u BBH (Baltic Beverages Holding). Primjenjujući lokalne tečajne liste, neto prihod povećan je za 4 posto.

Pročitajte više