Dobit H&M-a blago smanjena u drugom kvartalu, okreće se web shoppingu

Foto: EPA

ŠVEDSKI lanac trgovina odjećom H&M danas je objavio da mu se dobit u drugom fiskalnom tromjesečju blago smanjila i da u budućnosti planira otvarati manje fizičkih trgovina kako bi se prilagodio okretanju potrošača kupnji putem interneta.

U razdoblju od ožujka do svibnja neto dobit u razdoblju od ožujka do svibnja iznosila je 4,57 milijardi kruna (492 milijuna dolara) i bila je za 1,3 posto manja nego u istom razdoblju prošle godine.

Prošlogodišnji rezultat dijelom je utjecao jednokratni prihod povezan s poreznom reformom u SAD-u.

Prihodi su porasli 11 posto, na 57,5 milijardi kruna. Iskazani u lokalnoj valuti, uvećani su šest posto.

Porasla je prodaja odjeće po punoj cijeni, a sniženja su općenito bila ograničena, istaknuo je izvršni direktor H&M-a Karl-Johan Persson, izdvajajući ujedno povećanje H&M-ova tržišnog udjela.

U SAD-u prodaja je porasla 17 posto, a u Rusiji 19 posto mjereno lokalnom valutom, dodao je Persson.

U Njemačkoj, ključnom H&M-ovom tržištu, smanjena je pak dva posto, djelomično zbog problema s platformom za internetsku prodaju. U Velikoj Britaniji porasla je pet posto mjereno u lokalnoj valuti, te za osam posto u Kini.

Prodaja putem interneta iskazana lokalnim valutama porasla je 20 posto, a bila je dostupna na 48 tržišta, s Meksikom kao najnovijim dodatkom.

S obzirom na povećanje prodaje putem interneta, u upravi planiraju ove godine otvoriti manje fizičkih trgovina, oko 130, odnosno 45 manje no što su prvotno planirali.

Na kraju svibnja H&M je imao ukupno 4.979 trgovina diljem svijeta, uključujući i franšize, 178 više nego u 2018.

Pročitajte više