DVA startupa iz Hrvatske svoje inovacije predstavljaju na Consumer Electronics Showu, najvećem svjetskom sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu.
Radi se o startupovima iz Poduzetničkog inkubatora PISMO - tvrtkama Grow i Hiroma Design, a izlažu svoje inovacije među konkurencijom od preko 2000 tvrtki iz 160 zemalja diljem svijeta.
Pametne naočale tvrtke Grow za gluhe trebale bi olakšati život za 72 milijuna ljudi, koliko ih na svijetu ima problem sa sluhom.
"Dok se osobi koja je gluha ili ima oštećen sluh govori, njoj naše naočale kroz titlove na ekranu pokazuju naše riječi i ona nas razumije! Ovo je jedinstvena inovacija koja se pojavila na ovom sajmu u dijelu 'zdravlje i wellness'", rekla je vlasnica tvrtke Josipa Bencek za Poslovni.
"Djeca učitelji, a ne učenici"
Tvrtka Hiroma Design izradila je aplikaciju Moopies, a želja im je, kako je pojasnila Mateja Vedrina, bila da se djeca povežu s likovima u njoj kako bi vrijeme koje provode ispred ekrana kontrolirali roditelji. Aplikacija je edukativna, ali posebna jer su kroz nju djeca učitelji, a ne učenici.
I Grow i Hiroma Design pobjednici su izbora najboljih poduzetničkih ideja u 2021. godini prema prekograničnom projektu CROWN koji provodi Razvojna agencija SIMORA. Ističu kako su zahvalni Sisačko-moslavačkoj županiji što imaju priliku sudjelovati u projektu i što su dobili ovakvu podršku, a nadaju se da će im CES donijeti investitore.
Osim Growa i Hiroma Designa iz Poduzetničkog inkubatora PISMO, na CES-u sudjeluju još četiri hrvatske kompanije – Orqa, sportreact, Iron Bull i Codelab.