Ericsson Nikola Tesla: Prihodi od prodaje u prva tri mjeseca 330 milijuna kuna

Foto: Ericsson

ERICSSON Nikola Tesla objavio je danas poslovno izvješće za prvo tromjesečje ove godine koje pokazuje rast prihoda i dobiti.

Prihodi od prodaje iznosili su 330,8 milijuna kuna, što je porast od 7 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. U ukupnim prihodima od prodaje udio domaćeg tržišta čini 16,7 posto, usluge za Ericsson 64,2 posto, dok ostala izvozna tržišta sudjeluju s 19,1 posto.

Prodaja u segmentu mreža iznosi 159,1 milijuna kuna, u segmentu usluga 165,8 milijuna kuna, a u segmentu rješenja podrške 5,9 milijuna kuna.

Bruto dobit iznosi 48,6 milijuna kuna, što je 5,6 posto više u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Zbog promjena u asortimanu prodanih proizvoda i usluga, bruto marža neznatno je niža u odnosu na isto razdoblje prethodne godine te iznosi 14,7 posto.

Kovačević: Nastavak stabilnog poslovanja

Gordana Kovačević, predsjednica uprave Ericssona NT kaže da rezultati za prvo tromjesečje pokazuju nastavak stabilnog poslovanja.

"Poslovni rezultati u prvom tromjesečju 2016. godine pokazuju nastavak stabilnog poslovanja. Prihodi od prodaje veći su 7 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. I dalje bilježimo značajan porast prihoda od aktivnosti na Ericssonovu tržištu zahvaljujući širenju poslova i dobivanju novih odgovornosti, čime je neutraliziran pad prihoda na ostalim tržištima. Prihodi od istraživačko-razvojnih aktivnosti i prodaje usluga na Ericssonovu tržištu, uključujući i upravljane usluge, čine 64,2 posto ukupnih prihoda. Nastavili smo proces zapošljavanja pa smo tijekom prvog tromjesečja u Ericsson Nikola Tesla Grupi zaposlili 53 stručnjaka koji rade na poslovima i projektima realizacije strategije umreženog društva.

Nepovoljna gospodarska situacija na domaćem i stranim tržištima, odgađanje i oprezan pristup kupaca kapitalnim investicijama i dalje nam značajno otežavaju poslovanje. Upravo iz tih razloga na tržištima Jugoistočne Europe i domaćem tržištu bilježimo pad prihoda od prodaje. Dodatni izazov za naše poslovanje je jaka konkurencija te konsolidacija i centralizacija nabavnih procesa naših globalnih kupaca odnosno operatora.

Unatoč zahtjevnom poslovnom okruženju, na tržištu Zajednice Neovisnih Država otvaraju se nove poslovne prilike u operatorskom segmentu i segmentu e-zdravstva", kaže Kovačević.

Pročitajte više